וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוותיקן: האפיפיור יעבור ניתוח בבטנו ויישאר בבית החולים בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 12:01

מנהיג הכנסייה הקתולית בן ה-86 יהיה תחת הרדמה כללית במהלך הניתוח. מוקדם יותר השנה הוא אושפז במשך כמה ימים בעקבות ברונכיטיס, וב-2021 הוסר חלק מהמעי הגס שלו בשל דלקת חריפה

בווידאו: האפיפיור פרנציסקוס השתחרר מבית החולים ברומא/רויטרס

האפיפיור פרנציסקוס בן ה-86 יעבור היום (רביעי) ניתוח בבטנו בבית חולים ברומא - כך נמסר בהצהרה של הוותיקן, שהוסיף כי הצוות הרפואי של האפיפיור החליט בימים האחרונים כי הוא זקוק לניתוח וכי הוא צפוי להישאר בבית החולים למשך כמה ימים כדי להחלים, מהניתוח, שיבוצע תחת הרדמה כללית.

מנהיג הכנסייה הקתולית לא הזכיר את הניתוח הבוקר בעת דברים שנשא בוותיקן. אתמול הוא עבר בדיקות שנמשכו כ-40 דקות בבית החולים, שבו אושפז למשך כמה ימים בסוף מרץ בעקבות ברונכיטיס.

האפיפיור, שציין במרץ עשור לכהונתו, סבל בשנים האחרונות משורת בעיות רפואיות, כולל אחת מתמשכת בברכיו, המאלצת אותו להשתמש בכיסא גלגלים או במקל הליכה.

ביולי 2021 עבר האפיפיור ניתוח שבמהלכו הוסר חלק מהמעי הגס שלו כחלק מטיפול בדלקת במעי. מוקדם יותר השנה אמר פרנציסקוס כי הדלקת חזרה. בשנה שעברה הוא אמר שהוא לא רוצה לעבור ניתוח בברכו משום שההרדמה הכללית בניתוח הראשון שעבר במעי גרמה לתופעות לוואי לא נעימות.

האפיפיור פרנציסקוס בכיכר פטרוס הקדוש בוותיקן, 7 ביוני 2023. רויטרס
סובל מבעיות רפואיות מתמשכות. האפיפיור בפגישה עם מאמינים, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully