וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב חוסם את המעבר במדרכה? בעיריית ירושלים לא יאכפו: "זלזול"

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 13:21

תושב העיר דיווח למוקד העירוני על רכב שחסם את המעבר במדרכה. אלא שהוא הופתע מהתשובה שקיבל מפקח שהתקשר אליו: "לבקשת המנהל הקהילתי, אנחנו לא מבצעים אכיפה ברחוב". התושב לוואלה!: זה בגלל מצוקת החניה. בעקבות פניית וואלה!: הנושא ייבחן בימים הקרובים

א', תושב שכונת קטמון בירושלים, לקח ברגל את שני הילדים הקטנים שלו לגן השכונתי. אבל תוך כדי הליכה הוא נדהם לראות שרכב חוסם את המדרכה הסמוכה לגמרי. כיאה לאזרח למופת, דיווח א' למוקד העירוני בעזרת טופס אינטרנטי על המפגע וביקש שיטפלו בעניין כי לא ניתן לעבור. מהתגובה שקיבל מעיריית ירושלים הוא נדהם עוד יותר.

כמה דקות אחרי הדיווח למוקד העירוני, התקשר אחד הפקחים ואמר לו כי לא יוכל להיענות לבקשה מסיבה תמוהה במיוחד: "לבקשת המנהל הקהילתי בשכונה, אנחנו לא מבצעים אכיפה ברחוב השומר".

רכב חונה על מדרכה בירושלים, העירייה בצל שנת הבחירות מצמצמת אכיפה 07 ביוני 2023. ללא, אתר רשמי
הרכב שחסם את המדרכה/אתר רשמי, ללא

"מסתבר שיש נקודות בירושלים שלא אוכפים בהן את החוק כמו שצריך", סיפר א' לוואלה!. "זה קורה לא מעט בשכונה ומסוכן ללכת עם ילדים כי צריך לרדת לכביש ומכוניות לא רואות אותך. מרגיש שמזלזלים בחיים שלי".

לדבריו, קיים הסכם בין חלק מנציגי המנהל הקהילתי לבין העירייה - שיש מקומות שלא אוכפים בו את הסדרי החניה כשהמשמעות היא סיכון חיים יום-יומי: "זה הסדר שאנחנו נאבקים בו, אבל לקבל תשובה ישירה (מהפקח - י"י) כזו זו ממש הודאה בהסכם".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "אכיפת החניה מבוצעת לרווחת כלל התושבים בעיר, תוך קביעת מדיניות אזורית בהתאם לצרכים והאפשרויות של כל שכונה, וזאת תוך תיאום עם המנהל הקהילתי. במסגרת מדיניות זו, ישנה התייחסות לכל שכונה והיבטי החניה הנכונים לה, תוך ביצוע התאמות אכיפה בשכונות, גם בהתייחס לשכונות שבהן אין חניות לדירות שנבנו בהיתר הבנייה. יצוין, כי אגף האכיפה בעיריית ירושלים שם דגש על אכיפת עבירות מסכנות חיים, ועל הפרעה לתנועה ולהולכי הרגל".

בעקבות פניית וואלה!, נודע כי הנושא ייבחן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully