וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה על החשוד בתכנון רצח שלו אפללו: "שקרן ומניפולטיבי"

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:36

בית משפט השלום האריך ביומיים את מעצרם של שניים מהחשודים ברצח שלו אפללו בערב ראש השנה האחרון. בדיון שהתקיים, הוצגה גרסתו של אחד החשודים, אך היא אינה תואמת את העולה מחקירת המשטרה. "תן גז"

בית משפט השלום בת"א האריך את מעצרם של בר שמאי ושל יצחק לוריא בן דוד, שניהם חשודים ברצח שלו אפללו ז"ל. 1 ביוני 2023/ארז הראל

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) ביומיים את מעצרם של בר שמאי בן ה-18 ויצחק לוריא בן דוד בן ה-19, החשודים ברצח שלו אפללו בן ה-15 בערב ראש השנה. לפי החשד - אפללו נרצח תוך שהחשודים ביימו זאת לכאורה כתאונת דרכים.

במהלך הדיון, נציג המשטרה ציין כי מדובר בחקירה "לא פשוטה, עם מעורבים לא פשוטים". לטענתו, בר שמאי, אותו כינה "שקרן" ו"מניפולטיבי מאוד" שמר על זכות השתיקה בתחילת חקירתו, עד שאמש מסר לראשונה גרסה, אך לטענתו הגרסה הזו אינה מתיישבת עם ממצאי החקירה.

בגרסה ששמאי מסר, הוא הודה שאמר "תן גז" במילים כאלה או אחרות, לחן זיו, הנהג ברכב הפוגע שעדיין נתון במעצר. אך במילים אחרות. עדותו תואמת לגרסת המשטרה, שהוצגה בדיון קודם, לפיה בר שמאי לא היה רדום בזמן שישב בכיסא הנוסע ברכב, אלא לקח חלק פעיל בדריסה.

בר שמאי חשוד ברצח שלו אפללו לאחר שחקירת מותו הוסבה מאונת דרכים לחשד לרצח בתל אביב 29 במאי 2023. ללא, אתר רשמי
שמר על זכות השתיקה ומסר את גרסתו רק אמש. בר שמאי/אתר רשמי, ללא

סנגורו של שמאי, עורך הדין ג'ורג' חילו, אמר שהמשטרה אינה יכולה לטעון שבר שמאי וחן זיו, תכננו רצח מראש, בשל כך שהם נסעו בספונטניות עם אישה שהכירו ומחזיקה בבעלות על הרכב. "הלקוח שלי מסר אתמול גרסה המשקפת את האמת סביב האירוע ונסיבותיו. המשטרה עושה הכול על מנת להפריך את גרסתו, אך כולי תקווה שבקרוב הוא ישתחרר הביתה".

חקירת המשטרה מצביעה על כך שלוריא בן דוד הוא "האדריכל", שתכנן ותזמן את הפעולות השונות שהביאו לרציחתו של אפללו. לפי טענת המשטרה, בן דוד היה נוכח בזירה בזמן הרצח, ולאחר הדריסה איים על עדים שונים ותדרך אותם כיצד להגיב ולהתבטא.

גם סנגורו של לוריא בן דוד, עורך הדין טל ליטן, ביקר את החקירה המשטרתית. "כל שהטענות נגד בן שהוצגו עד היום נשענות על מה יכלו לראות ממצלמות האבטחה", טען ליטן. "החשוד טוען כי היה בעת הדריסה במועדון - אז שיביאו את הצילומים. יש להם הקלטות - שיחשפו אותן. הם טוענים שהיה לאירוע תכנון, אז שיציגו את הראיות בתום שבועיים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עו"ד ג'ורג' חילו. באדיבות המצולמים
"הלקוח שלי מסר אתמול גרסה המשקפת את האמת", עו"ד ג'ורג' חילו/באדיבות המצולמים
עו"ד טל ליטן. באדיבות המצולמים
"שיציגו את הצילומים, שיחשפו את ההקלטות", עו"ד טל ליטן/באדיבות המצולמים

טליה, אחותו התאומה של שלו אפללו ז"ל סיפרה לוואלה!: "אני בלחץ. החששות שלי הם שישחררו אותם ושהם לא יקבלו את העונש שמגיע להם. מקווה באמת שהשופטת תקבל החלטה נכונה, תאריך את מעצרם, ובסופו של דבר - תטיל עליהם את העונש המגיע להם. נרצח פה ילד ולא חתול רחוב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully