וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועץ התקשורת החדש בלשכת רה"מ מתנער מהתבטאויותיו נגד ביידן: "הייתי אזרח פרטי"

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 15:45

איש ערוץ 14 לשעבר והיועץ החדש בלשכת נתניהו, גלעד צוויק, שבעבר כינה את הנשיא האמריקני "לא כשיר" ו"סוס מת", התנער מהתבטאויתיו המעליבות כלפי נשיא ארצות הברית וכתב: "אני לא מחזיק בדעות האלה היום, אפעל בצורה מקצועית לחלוטין במשרד ראש הממשלה"

הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ליל העברת תקציב המדינה. 22 במאי 2023. לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

יועץ התקשורת החדש בלשכת ראש הממשלה, פעיל הימין גלעד צוויק, התנער היום (שני) בטוויטר מהתבטאויתיו הקיצוניות והמעליבות כלפי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וכתב כי "הייתי אזרח פרטי כשכתבתי את הציוצים על הנשיא ביידן. אני לא מחזיק בדעות האלה היום ואפעל בצורה מקצועית לחלוטין במשרד ראש הממשלה".

צוויק מונה באחרונה ליועץ תקשורת נוסף בלשכת ראש הממשלה במשרת אמון. הוא עבד בעבר בעיתון "ישראל היום", באתר "מידה" ובשנה האחרונה עבד בערוץ 14. צוויק נחשב למקורב לבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, ואף שידר איתו בעבר ברדיו "גלי ישראל".

בחשבון הטוויטר שלו ישנן שלל מתקפות על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, כמו ביולי האחרון כשכינה אותו בציוץ "לא כשיר" ו"סוס מת", או במאי 2021 כשצייץ שביידן "לאט אבל בטוח, הורס את אמריקה". אחרי הבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר 2020, שיתף והביע תמיכה במספר תאוריות קונספירציה על גניבת הבחירות שהופצו על ידי תומכי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

מתוך דברים שכתב בעבר על הנשיא ביידן: "הורס את אמריקה", "המנהיג העליון ביידן", "ביידן הופך את ארה"ב לשטאזילנד", "ביידן מכשיר תקיפה נגד ישראל", "ביידן כורת בריתות עם ציר הרשע של המזרח התיכון", "ביידן חיזק את פוטין", "הסינים, הרוסים והאיראנים לא מטומטמים, ומבינים היטב שאין בעל בית בוושינגטון", "ביידן מוכר את ביטחון ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully