וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 גופות של נשים נמצאו בפורטלנד. המשטרה חוששת שרוצח סדרתי מסתובב חופשי

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 22:56

בתוך חודשים ספורים אותרו הגופות ביערות, בשולי כבישים או באזורים כפריים מבודדים באזור העיר, והרשויות חוקרות אם יש קשר בין המקרים. "אני לא רוצה להפחיד אנשים, אבל נשים מתות במספרים נוראיים", אמרה אחותה של אחת הקורבנות

שלוש נשים שגופותיהן אותרו באזור פורטלנד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלוש נשים שגופותיהן אותרו באזור פורטלנד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרשויות בארצות הברית חוקרות אם יש קשר בין מקרי המוות המסתוריים של שש נשים ששרידיהן נמצאו בפורטלנד ובסביבותיה בחודשים האחרונים, ואם אחראי להן רוצח אחד שמסתובב חופשי. עם זאת, הן לא חשפו אם הן מחפשות אחר חשודים מסוימים.

לפי דיווחים מקומיים, הגופות של שש הנשים נמצאו ברדיוס של 160 ק"מ בשולי הכביש, ביערות או באזורים כפריים מבודדים, מפברואר ועד החודש שעבר. חקירת מקרי המוות מתנהלת על ידי חמש סוכנויות אכיפת חוק שונות, ולפחות שלוש מהן פועלות בתיאום כדי לקבוע אם מדובר במעשי רצח סדרתיים.

האישה האחרונה שגופתה נמצאה היא אשלי ריל בת ה-22, שאותרה באזור מיוער ב-7 במאי לאחר שנראתה לאחרונה בתחנה מרכזית בסוף מרץ. אישה נוספת, ג'ואנה ספיקס, נעלמה גם היא בסוף מרץ וגופתה נמצאה באזור כפרי במחוז קלארק ב-8 באפריל. החוקרים אמרו כי היא מתה ממכות בראשה ובצווארה, ונכון להיום, היא האישה היחידה שנסיבות המוות שלה פורסמו על ידי הרשויות.

"אני לא רוצה להפחיד אנשים, אבל נשים מתות במספרים נוראיים. זו המציאות", אמרה אחותה, רובין ספיקס. "אנחנו, כמשפחה, דיברנו עם כל האחרות, שיתפנו, הסתכלנו על הפרטים", הוסיפה. "דיברנו עם הבלשים כדי לראות אם יש קווי דמיון".

משרדי השריף במחוזות קלקאמאס, פולק ומולטנומה אישרו שהם עובדים מול סוכנויות אחרות בחקירות מקרי המוות, הראשון שבהם היה ב-19 בפברואר, כשגופתה של קריסטין סמית' בת ה-22 נמצאה בפורטלנד אחרי שנעדרה מאז דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully