וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ל"פגע וברח" בתל אביב: רוכב אופניים נהרג מפגיעת מערבל בטון

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 12:34

רוכב אופניים חשמליים כבן 60 נהרג לאחר שנפגע ממערבל בטון בדרך קיבוץ גלויות בצומת הולץ. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על גבר ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. הרכב הפוגע נמלט מהמקום, ואותר אחרי כשעה וחצי. במקביל, המשטרה פתחה בחקירה

זירת התאונה בדרך קיבוץ גלויות בצומת הולץ בתל אביב. מד"א
זירת התאונה בדרך קיבוץ גלויות בצומת הולץ בתל אביב/מד"א

רוכב אופניים חשמליים כבן 60 נהרג היום (ראשון) לאחר שנפגע ממערבל בטון בדרך קיבוץ גלויות בצומת הולץ שבתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על גבר ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. הרכב הפוגע נמלט מהמקום, ואחרי כשעה וחצי של חיפושים - אותר על ידי כוחות המשטרה ונלקח למעצר. במקביל, נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 11:06. "רוכב אופניים חשמליים נפגע ממשאית בדרך קיבוץ גלויות בצומת הולץ בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ללא סימני חיים וקובעים את מותו", נמסר בהודעה.

צומת הולץ תל אביב 4 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
צומת הולץ בתל אביב. תמונת ארכיון/ראובן קסטרו

חובשי מד"א שי בכר ומידן בן יואש סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הכביש כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. סיפרו לנו שהוא נפגע ממשאית במהלך הרכיבה. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully