וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות והשלכת כיסאות: קטטה במלון ברמת גן

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 20:26

קטטה פרצה במלון סיטי טאוור בין שני עובדי מלון, מציל ועובד מטבח, לבין אורחים על שפת הבריכה. עובדי המלון ביקשו מהאורחים להחליש את המוזיקה, וכשלא הסכימו - תקפו אותם עם כיסאות וגרמו לאחד מהם לדימום מהראש. בעקבות האירוע, הוזעקה המשטרה למקום, ועצרה את שניהם

בווידאו: קטטה במלון סיטי טאוור ברמת גן בין שני עובדי מלון לבין אורחים על שפת הבריכה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

קטטה פרצה הערב (חמישי) במלון סיטי טאוור שברמת גן בין שני עובדי מלון, מציל ועובד מטבח, לבין אורחים על שפת הבריכה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה ריב על עוצמה של מוזיקה שהושמעה מרמקול.

עובדי המלון ביקשו מהאורחים להחליש את המוזיקה, וכשלא הסכימו - תקפו אותם עם כיסאות וגרמו לאחד מהם לדימום מהראש. בעקבות האירוע, הוזעקה המשטרה למקום, ועצרה את שניהם.

בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את הקטטה שאירעה על ספת הבריכה, במהלכה הושלכו כיסאות ואחד האורחים הופל לרצפה. כל זאת, לעיני אורחים נדהמים, שחלקם ניסו להפריד בין הצדדים.

אחד מהשוהים במקום שנפצע בקטטה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אחד מעובדי המלון שנפצע בקטטה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עימותים וקטטות בבתי מלון ובכלל, הפכו לדבר שבשגרה בישראל. הפעם האחרונה בה פרצה קטטה בבית מלון הייתה בסוף חודש אפריל, אז קטטה המונית התרחשה במלון קלאב הוטל באילת, בין עשרות אורחים ששהו במקום. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה ויכוח בין שני צעירים.

כעבור זמן מה, המשטרה הוזעקה למקום, והסדר במקום בא על כנו. מאוחר יותר באותו יום, שישה בני אדם עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בקטטה בבית המלון. מהמשטרה נמסר אז כי נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully