וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 נדקרה ודיממה למוות ברחוב בהודו. איש לא התערב

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 15:25

הנערה הותקפה באכזריות על ידי בן זוגה, שזעם על רצונה להיפרד ממנו. הוא דקר אותה עשרות פעמים בסמטה בבירה ותקף אותה עם לוח בטון. רק אדם אחד ניסה לעצור אותו לרגע, אך הוא הדף אותו. הרצח האכזרי עורר מחדש את הזעם על האלימות נגד נשים במדינה: "הפושעים חסרי מורא"

נערה נדקרת באמצע הרחוב בניו דלהי, הודו, מאי 2023. מצלמות אבטחה, צילום מסך
עקב אחרי מהשוק עד לסמטה. התקיפה בניו דלהי/צילום מסך, מצלמות אבטחה

רצח של נערה בת 16 בהודו, שנדקרה ודיממה למוות בסמטה בבירה ניו דלהי בזמן שעוברי אורח חלפו על פניה ולא התערבו, מסעיר את המדינה ומעורר מחדש את הזעם על האלימות כלפי נשים.

התקרית הקשה תועדה על ידי מצלמות אבטחה. בתיעוד נראה התוקף, שלפי המשטרה היה בן זוגה לשעבר, דוקר אותה עשרות פעמים ומכה אותה בלוח בטון. כמה עוברי אורח נצפו חולפים על פניה ולא עושים דבר. רק אדם אחד ניסה להתערב, אך נהדף על ידי התוקף והמשיך בדרכו.

לפי הדיווחים, אף אחד לא התקשר למשטרה וגופתה נותרה שרועה בסמטת הרחוב עד שהיא זוהתה כעבור כחצי שעה על ידי מקור משטרתי שעבר במקום. המשטרה אמרה כי התוקף, סאהיל חאן, בן 20, רצח אותה משום שהנערה רצתה לסיים את הקשר ביניהם. הוא רכש את הסכין לפני שבועיים ועקב אחרי הנערה מהשוק עד לסמטה שבה תקף אותה.

"סהיל אמר לנו שהיא השפילה אותו והביעה הערות שליליות על מערכת היחסים שלהם. זה הכעיס אותו והוא החליט לרצוח אותה", אמר שוטר לתקשורת המקומית.

התקיפה האכזרית עוררה זעם מצד פעילים ופוליטיקאים, שדרשו לעשות יותר כדי להגן על נשים בבירה. "ילדה קטינה נרצחת באכזריות לעיני כל בדלהי. זה מאוד עצוב ומצער. הפושעים הפכו לחסרי מורא, ואין חשש מהמשטרה", כתב בטוויטר ראש הממשלה של מחוז ניו דלהי, ארווינד קג'ריוואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully