וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר שנפצע בקטטה במועדון תובע 2.5 מיליון שקל מהתוקפים ומהבעלים

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 15:59

בן 28 מאזור ירושלים הגיש תביעה נגד 4 מבלים שתועדו תוקפים אותו באכזריות במועדון "הג'נגו בר" בראשל"צ לפני 5 שנים, וכן את בעלי המקום. "לא רק שלא עשו דבר כדי להפסיק את הקטטה, אלא אף חמור כך - התעלמו ממנה התעלמות מוחלטת"

בווידאו: צעיר נפצע בקטטה במועדון ותובע מיליונים מהתוקפים ומהבעלים/מצלמות אבטחה

צעיר בן 28 מאזור ירושלים, שהותקף באכזריות לפני כחמש שנים על ידי ארבעה מבלים במועדון בראשון לציון, הגיש לאחרונה תביעת פיצויים אזרחית נגד התוקפים ונגד בעלי המועדון, "הג'נגו בר", על סך שניים וחצי מיליון שקלים.

על פי התביעה, שהוגשה בשמו על ידי עו"ד איתמר בן עמי, המקרה החמור אירע באחד הלילות של דצמבר 2018. על פי הנטען, אחד מארבעת התוקפים הניח את ידו על כתפו של התובע, וזה הסיר אותה. עקב כך פרץ ביניהם ויכוח שהתפתח עד מהרה לקטטה, שאליה הצטרפו גם שלושת הנתבעים האחרים.

הקטטה תועדה במצלמות האבטחה, ובסרטון נראה אחד הנתבעים הולם בתובע במכת אגרוף בראשו ומפיל אותו על רצפת המועדון, כשחבריו בועטים בו בראשו. בהמשך נראה התובע כשהוא קם מהרצפה, ואחד הנתבעים ממשיך להכות בו בראשו, ללא רחם, ולחנוק אותו מאחור, תוך שהוא מפיל אותו שוב על הרצפה ובועט בו בישבנו ובגבו.

לדברי עו"ד בן עמי, בעלי המועדון לא רק שלא עשו דבר וחצי דבר, כדי להפסיק את הקטטה, אלא אף חמור כך - התעלמו ממנה התעלמות מוחלטת, ואף לא טרחו להזמין את המשטרה ואת כוחות ההצלה.

תחת זאת, כך נטען, בחרו מפעילי המועדון, לסלק את כל המעורבים אל הרחוב. לטענת עו"ד בן עמי, בהתנהלותם זו, אפשרו בעלי המועדון, ואף עודדו, את המשך תקיפתו של התובע, ומנעו ממנו קבלת טיפול רפואי, שיכול היה להקטין את נזקיו.

צעיר נפצע בקטטה במועדון ותובע מיליונים מהתוקפים ומהבעלים
30.05.23. מערכת וואלה!, אתר רשמי
צעיר נפצע בקטטה במועדון ותובע מיליונים מהתוקפים ומהבעלים 30.05.23/אתר רשמי, מערכת וואלה!

לדברי עו"ד בן עמי, המועדון, שבו אירעה התקיפה, פעל בעת האירוע ללא רישיון, ונסגר לאחר זמן. תחתיו קמה במקום מסעדת בשרים הפועלת תחת אותו שם, ומופעלת על ידי אותם בעלים, שצורפו לתביעה כנתבעים.

בתביעה נטען, כי לאחר הקטטה, הובהל התובע למרכז הרפואי "שיבא תל השומר", כשהוא סובל משברים בלסת התחתונה ומחבלות רבות בכל חלקי גופו, שם אושפז למשך שלושה ימים. במהלך אשפוזו עבר התובע ניתוח בהרדמה כללית, בניסיון לשקם את לסתו השבורה, אולם הניתוח צלח חלקית, וכיום הוא סובל מכאבים כרוניים במפרקי הלסת, שמתגברים בעת ביצוע פעולות שונות, כמו לעיסת מזון, דיבור, פיהוק והתעטשות.

לדברי עו"ד בן עמי, בנוסף לפגיעה הגופנית, סובל התובע גם מפגיעות נפשיות חמורות. לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של פרופ' שלמה ברק, מומחה לניתוחי פה ולסת, שבדק את התובע וקבע, כי ההפרעה התפקודית של הלסת הפגועה תיוותר לצמיתות, וכי אין בנמצא כל טיפול שיוכל לשפר את מצבו. פרופ' ברק קבע לתובע נכות צמיתה משוקללת בשיעור של 25% בשל מגבלותיו התפקודיות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"הפרעה נפשית בעלת עוצמה משמעותית"

חוות דעת רפואית נוספת, שצורפה אף היא לתביעה, מאת ד"ר אייל עשור, מומחה בפסיכיאטריה, קובעת כי התובע סובל מהפרעה נפשית בעלת עוצמה משמעותית.

עו"ד בן עמי מדגיש בכתב התביעה, כי ארבעת הצעירים שתקפו את התובע, כבר הורשעו בדין הפלילי בגין תקיפה זו, ודינם נגזר. לדבריו, הממצאים והמסקנות בפסק הדין הפלילי שניתן בעניינם, מהווים ראיה לכך שהם אכן ביצעו את המיוחס להם.

לדבריו, לפני התקיפה, היה התובע גבר צעיר בתחילת דרכו התעסוקתית, בעל פוטנציאל להתפתחות אישית ומקצועית בתחום עיסוקו. כתוצאה מכך, נטען, הוא נזקק, ויזדקק גם בעתיד, לטיפולים רפואיים רבים, גופניים ונפשיים, ועתידים להיגרם לו הפסדי שכר משמעותיים.

התביעה נדונה בימים אלה בבית משפט השלום בבת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully