וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטפו קופון: גנבו מאות קילוגרמים של אבוקדו בשל - ומכרו בשליש מחיר

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 20:20

אבוקדו "מוכן לאכילה" שווק במהלך החג לתושבי הצפון, במחיר מפתיע של 70 שקלים לקרטון בלבד. הפירות המובחרים והזולים יצרו באזז ברשת, שהביא את הידיעה במהרה גם לבעלי הסחורה - שטענו לגניבה המוערכת באלפי שקלים. שני חשודים נעצרו

חוליית גנבי אבוקדו/לפי סעיף 27 א זכויות יוצרים

אבוקדו "מוכן לאכילה" שווק בסוף השבוע שעבר ברשתות החברתיות באזור הצפון, במחיר של 70 שקלים לקרטון. אלא שהפרסום הגיע במהרה גם לבעלי הפירות הטריים המתגוררים באזור, שהבינו כי לאחר שנגנבה מהם - שווקה התבואה בכשליש מהמחיר בו נמכרת.

"היה כתוב שם 'כל כמות' ואני מיד הבנתי שאין סיכוי שאלה חדשות טובות", סיפר לוואלה! אורי קפלן, בן קיבוץ לוחמי הגטאות, שחולק עם דורון דיאמנט, יליד מושב בוסתן הגליל הסמוך, את הבעלות על חברת "מור בריאות", המתמחה בשיווק מארזי אבוקדו בשל ומוכן לאכילה. המארז בפרסום היה נראה להם מוכר, אלא שארגז כזה שלהם ובו כ-13 ק"ג עולה פי שלושה, כ-200 שקלים.

"התחלתי מיד לחפש איפה פרצו לי", המשיך קפלן. "למזלי, זה היה ערב חג והיו מעט נקודות חלוקה. התחלתי להתקשר לחנויות להן אנחנו מוכרים, ובטלפון לסטופ מרקט בקניון קסטרא בחיפה אמרו לי שלא קיבלו את המשלוח שלנו, והבנתי שמשם זה נעלם. זה לא עניין של מה בכך, מדובר בכ-400 קילוגרמים של אבוקדו, השווים קמעונאית כ 12-13 אלף שקלים", הוסיף.

חוליית גנבי אבוקדו בצפון. ללא, אתר רשמי
פרסום הפירות ברשת הפייסבוק/אתר רשמי, ללא
החשודים בגניבת סחורת אבוקדו, פרעוני ואזולאי בחשבון הפייסבוק שלה. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פרעוני ואזולאי בחשבון הפייסבוק שלה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

"בינתיים, ברשת, חברים שלי מתכתבים עם הבן אדם, והוא אומר שהוא יכול להביא כל כמות, לכל מקום כמעט, גם בשבוע הבא. קבענו לאסוף ממנו וככה הייתה לנו גם כתובת שלו", סיפר קפלן, שפנה בהמשך למשטרה וזו הפקידה את החקירה בידי ימ"ר כפרי חוף של מג"ב האחראית על המאבק בפשיעה החקלאית באזור.

מי שתחת שמה פורסמו המכירות היא מור אזולאי, תושבת עכו בת 30 ללא עבר פלילי, שנעצרה יחד עם צעיר בן 24 המוכר למשטרה בשם פרעוני פרעוני. זאת, לאחר שחוקר מג"ב הזמין 15 ארגזים מהמספר הנקוב בפרסום, ופגש באזולאי שהגיעה עם הסחורה. פרעוני, עמו היא מתגוררת בחיפה, נעצר בעקבותיה, לאחר שלפי החשד היה אחראי להעמסת הסחורה הגנובה על הרכב. השניים שהו במעצר במהלך חג השבועות, ובמוצאיו הוארך מעצרם. אתמול, בין היתר לאחר שהתברר כי אזולאי בהיריון, היא שוחררה למעצר בית של עשרה ימים בתנאים מגבילים. במקביל, הוארך מעצרו של הצעיר עד ליום חמישי.

"אנו שמחים על שחרור מרשתי, לאחר שהוכח שאין לה קשר לאירוע המדובר, ואנו מקווים שבימים הקרובים גם יוכח שלחשוד השני אין לו יד ורגל לחשדות המיוחסים לו, וישוחרר בקרוב", אמר לוואלה! עו"ד אמיר כבהה המייצג את השניים.

חוליית גנבי אבוקדו בצפון. ללא, אתר רשמי
התכתבות עם משווקי הסחורה/אתר רשמי, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully