וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמת מג"ב התמוטטה ומתה במהלך אימון בבסיס ליד ירושלים

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 22:39

החיילת בשירות חובה, מאיה אלוני בת ה-18, איבדה את הכרתה במהלך בוחן מסלול מכשולים בבסיס האימונים מכמש. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לה טיפול רפואי ראשוני ופינה אותה תוך פעולות החייאה למרפאה. עם זאת, לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותה. הודעה נמסרה למשפחתה

לוחמת מג"ב, מאיה אלוני, התמוטטה ומתה במהלך אימון בבסיס ליד ירושלים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לוחמת מג"ב בת 18 התמוטטה היום (שני) במהלך בוחן מסלול מכשולים ופונתה לקבלת טיפול במרפאה - שם נקבע מותה. החיילת בשירות חובה, מאיה אלוני, איבדה את הכרתה בבסיס האימונים מכמש הסמוך לירושלים. צוות מד"א פינה אותה במסוק תוך פעולות החייאה כשמצבה אנוש אך לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותה. הודעה נמסרה למשפחתה.

ממשמר הגבול נמסר כי נסיבות מותה של אלוני בבירור וכי מפקד משמר הגבול הנחה על עוצר אימוני מיידי בחייל. "משמר הגבול ומשטרת ישראל מרכינים את ראשם לזכרה של לוחמת מג"ב בהכשרה מאיה אלוני שנפלה בעת אימון במהלך ההכשרה", נמסר. "מפקד מג"ב מינה צוות בדיקה בפיקוד קצין בכיר לתחקור ובדיקת נסיבות האירוע. מועד הלוויה יפורסם בהמשך".

לפני כחודש צוערת בקורס קצינים בבה"ד 1 איבדה את הכרתה במהלך משימת הגנת יישובים ומתה. הצוערת נשלחה לשמירות במועצה אזורית מטה בנימין, שם התמוטטה ליד עמדת שמירה. חיילת שהבחינה בה הזעיקה עזרה. נסיבות המקרה נבדקות.

לוחמת מג"ב בהכשרה מאיה אלוני שנפלה בעת אימון במהלך ההכשרה 29 במאי 2023. דוברות מג"ב, אתר רשמי
"התמוטטה במהלך אימון". מאיה אלוני/אתר רשמי, דוברות מג"ב

בספטמבר חייל בחייל האוויר איבד הכרה בבסיס הקרייה שבתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה את החייל לבית החולים כשמצבו קשה.

ביולי 2021, נקבע מותה של שילי ווסטלנד, שהייתה צוערת בקורס קצינים בבה"ד 1 והתמוטטה באופן פתאומי כתוצאה מאירוע רפואי שחוותה במהלך הקורס.

עם תחילת האירוע ווסטלנד הובהלה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם טופלה ומצבה הוגדר אנוש. דובר צה"ל מסר כי מדובר באירוע רפואי אישי ולא בפציעה שהתרחשה. "מטעמי צנעת הפרט וחיסיון רפואי לא ניתן לפרט על פרטי הנסיבות הרפואיות", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully