וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק מהסדר טיעון: בכיר בתנועת ש"ס מואשם ברישום כוזב

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 14:22

יו"ר עמותת "כרמי העיר", יהודה אזרד בן ה-52, מואשם כי בשנת 2013 סיפק כ-13 אלף כריכים לפעילי ש"ס בתמורה ל-104 אלף שקלים שנרשמו בדוחות העמותה כתרומה. "דיווח באופן כוזב על ההכנסה"

יהודה אזרד. כיכר השבת
יהודה אזרד/כיכר השבת

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום במסגרת הסדר טיעון נגד יהודה אזרד, פעיל בכיר בתנועת ש"ס מקורב ליו"ר אריה דרעי ויו"ר עמותת "כרמי העיר". אזרד, בן ה-52, צפוי להודות בעבירות של מסירת רישום כוזב.

על פי האישום, בשנת 2013, בתקופת הבחירות לכנסת ה-19, סיפק אזרד והעמותה שהוא עומד בראשה כ-13 אלף כריכים לפעילי ש"ס בתמורה ל-104 אלף שקלים שנרשמו בדוחות העמותה כתרומה. "בדוחותיה של העמותה לרשם העמותות דיווח הנאשם בכזב על ההכנסה האמורה כתרומה שקיבלה העמותה מתנועת ש"ס".

ביוני 2011 נחקר אזרד שכונה אז "יו"ר 'התנזים של דרעי'", בעקבות תלונה שהגיש נגדו איתמר בן גביר. בן גביר טען כי שליחים מטעם אזרד התחזו למקורביו וקיבלו לידיהם מודעות שהוזמנו, לכאורה, על ידי פעיל הימין בבית דפוס בירושלים. יום קודם לכן התלונן דרעי נגד בן גביר על התחזות, בטענה שהא זה שעמד מאחורי תלייתן של מאות המודעות בירושלים, במטרה לסכסך בין דרעי למנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • ש"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully