וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 35 התחשמל למוות מפגיעה בכבל חשמל סמוך למחלף קסם

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 18:01

הגבר עבד על מנוף באתר עבודה על כביש 444. חובשים של מד"א שהגיעו למקום סיפרו שכאשר הגיעו למקום, ראו את הגבר שוכב סמוך למשאית, ללא דופק או נשימה, עם סימני כוויות קשים בגופו. הם נאלצו לקבוע את מותו במקום

נער בן 15 טיפס על קרון רכבת בראשון לציון, התחשמל ונפל, מצבו קשה. 27 באפריל 2023/מד"א

גבר בן 35 התחשמל למוות היום (ראשון) בעת שעבד על מנוף שפגע בכבל חשמל סמוך למחלף קסם. המקרה אירע באתר עבודות בכביש 444 בין גבעת השלושה לראש העין. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובשי רפואת החירום של מד"א שניר חלא ועזריאל גרוס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב סמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם סימני כוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

לפני חודש טיפס נער בן 15 על גג קרון רכבת בתחנה בראשון לציון, התחשמל ונפל. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר ברמת גן כשהוא במצב קשה ועם כוויות בגופו.

פאראמדיק מד"א עודד שינקמן סיפר: "ראינו ברציף סמוך לקרון רכבת נער כבן 15 שוכב כשהוא בהכרה מלאה, כאוב וסובל מחבלות ומכוויות מפושטות בכל הגוף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וטיפול תרופתי לכאב ופינינו אותו בדחיפות ליחידת הכוויות בבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

אתר התחשמלות של עובד ליד צומת קסם, 28 במאי 2023. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
אתר ההתחשמלות של העובד ליד צומת קסם/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

בחודשים האחרונים נהרגו בתאונות עבודה כמה בני אדם. בחודש מרץ נהרגו שני פועלים ועוד שישה נפצעו בעקבות קריסת פיגומים באתר בנייה בן שבע קומות ברחוב קריניצי ברמת גן.

למקום הוזעקו צוותי הצלה אשר החלו בסריקות אחר פועלים שנלכדו במקום. שני פועלים נלכדו מתחת לפיגומים שקרסו, ולאחר כשעה קבעו צוותי מד"א את מותם. מלבדם, נפצעו כאמור, עוד שישה בני אדם, בהם שניים שמצבם קשה.

גבר בשנות ה-50 לחייו נהרג בתחילת מרץ לאחר שנלכד במכונה לגריסת אבנים במפעל ברחוב חוצות היוצר באשקלון. צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום קבעו את מותו.

חובשי מד"א עופר שוב ואליהו שוקרון סיפרו: "כשהגענו למפעל הפועלים הובילו אותנו אל המכונה בה נלכד הפועל. לאחר פעולות חילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מפציעות קשות והיה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully