וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה על בסיס חלב אם? בית הקפה הרוסי ששיגע את המדינה

28.5.2023 / 4:39

רשת בתי הקפה "סמייל" הממוקמת בעיר פרם שברוסיה יצאה בהכרזה כי תגיש קפה על בסיס חלב אם. לאחר מכן, פרסם מנכ"ל החברה סרטון בו הוא מראיין אם צעירה שתשמש "ספקית חלב" עבור בית הקפה. הסרטון עורר סערה והפך ויראלי מיד, אך לבסוף התגלתה האמת

5 דברים שאולי לא ידעתם על קפה/מערכת "אסור לפספס"

בית קפה בעיר הרוסית פרם זכה לאחרונה לתשומת לב רבה, לאחר שהכריז על תוכניותיו להכניס לתפריט קפה חדש עם מרכיב שנוי במחלוקת - חלב אם.

רשת בתי הקפה "סמייל", הפועלת בעיר פרם שברוסיה, הפכה לשיחת היום ברשתות החברתיות ברוסיה, לאחר שהכריזה של כוונתה להתמש בחלב אם אמיתי כמרכיב במשקאות הקפה שהיא מגישה. השיח אודות תוכניותו של בית הקפה החל כשבכמה מהסניפים החלו להופיע פוסטרים המפרסמים את הקפה החדש, שעתיד להכיל חלב אם. לאחר כמה ימים, הבעלים של קפה סמייל, מקסים קובלב, פרסם סרטון בו הוא מכריז על התוכנית של בית הקפה להשתמש בחלב אם, שיאוחסן בשקיות מיוחדות בדרגת בית מרקחת.

מוודעה של בית הקפה שמגיש חלב אם. Youtube, צילום מסך
מוודעה של בית הקפה שמגיש חלב אם/צילום מסך, Youtube

"לאחרונה יצאתי לחופשת לידה וראיתי שצריך הרבה חלב אם. יש לי הרבה מזה", אומרת בסרטון אם צעירה, המוצגת כספקית חלב אם לבית הקפה, "הילד אוכל רק מעט, אז חשבתי, למה לא להרוויח עוד כסף? אני מעצבת שיער, אבל קשה לעבוד עם ילד קטן. אפילו הכנתי קפה עם חלב אם לבעלי, הוא אהב את זה".

קובלב הבטיח ללקוחות העתידיים שלו כי האמהות שמספקות את חלב האם נבדקות כולן כדי להבטיח את הצריכה הבטוחה של המוצר. עוד הוסיף מנכ"ל הרשת כי תחילה יוגשו רק כ-40-45 מנות של קפה חלב אם ביום, כשמחיר משקה אחד יעמוד על 650 רובל, שהם שמונה דולרים.

לאחר שסרטון התדמית הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, אנשים התחילו לתהות האם מדובר במתיחה. כמו כן, רבים תהו מדוע הרשות לבטיחות המזון של רוסיה לא מתערבת בנושא. השמועה על סוג החלב החדש בקפה סמייל הגיע גם לרשויות המקומיות במדינה, שהבטיחו מצידן לחקור את הנושא ולערב את הרשות הלאומית לבטיחות המזון.

לבסוף, התוודה מנכ"ל הרשת והודה כי הוא מעולם לא התכוון להשתמש בחלב אם כמרכיב בקפה. קובלב הסביר כי חיפש דרך זולה ויעילה לקדם את העסק שלו, וחשב על הרעיון כשפגש אם צעירה מניקה ברחוב. בהתחלה, הוא הסביר, תכנן רק לתלות את הפוסטרים, אבל אחרי שאלו עוררו עניין, החל לייצר סרטוני תדמית מזוייפים כדי "למכור" את הרעיון.

"לא הכנו ולא מכרנו קפה עם חלב אם", יצא קובלב בהודעה מרגיעה לעיתונות הרוסית, "כשהשמועה הפכה נפוצה, אנשים התחילו להיכנס ולבקש בשיא הרצינות קפה עם חלב אם. הסברנו שאנחנו לא מוכרים את זה. הרבה חברים שלי רצו לנסות את הקפה הזה, הכנתי להם משקה עם תערובת חלב עיזים ושקדים. הטעם מאוד דומה - אני יודע את זה כי בתור אב לשני ילדים טעמתי גם את הדבר האמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully