וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית ירושלים יוזם: חתונות גאות בבנייני העירייה

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 18:48

לקראת מצעד הגאווה שיתקיים בשבוע הבא בבירה, הודיע חביליו כי יערוך טקסי חתונה וחתימה על תצהירי ידועים בציבור בלשכתו ביום האירוע. בנוסף קרא לרשויות נוספות להצטרף ליוזמה: "על כל נבחר ציבור חשוך המנסה לפגוע בקהילה הגאה - צריך להביא 10 זוגות גאים"

בווידאו: אלפים משתתפים במצעד הגאווה בירושלים/צילום: יותם רונן

סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי חביליו, הודיע היום (חמישי) כי יערוך טקסי חתונה לזוגות להט"בים בלשכתו בעירייה. "כל עוד החוק לא מאפשר חופש נישואין ושיוויון זכויות לקהילה הגאה, אז הרשויות המקומיות צריכות לעשות את המקסימום כדי למלא את הוואקום", מסר חביליו, שנוקט ביוזמה לקראת מצעד הגאווה והסובלנות שייערך בשבוע הבא בבירה.

"היוזמה הזו יוצאת לפועל על רקע התבטאויות הומופוביות שהשמיעו לאחרונה כמה מחברי מועצת עיריית ירושלים. על כל נבחר ציבור חשוך המנסה לפגוע בקהילה הגאה - צריך להביא 10 זוגות גאים שיתחתנו בבניין העירייה, ועוד 10,000 ירושלמים וירושלמיות שישתתפו במצעד הגאווה והסובלנות", הוסיף חביליו. "כנגד מי שיפיצו בורות ושנאה - אנחנו נתעקש להפיץ אהבה. ירושלים שייכת לכולם".

יוסי חביליו. סיעת "מצילים את ירושלים", אתר רשמי
יוסי חביליו/אתר רשמי, סיעת "מצילים את ירושלים"

סגן ראש העיר הסביר כי לצורך עריכת טקס או חתימה על תצהיר יש להירשם בטופס הרישום, ולהגיע ביום המצעד בין 10:00 ל-14:00. "לחתימה של זוכות גאים על תצהיר של 'ידועים בציבור' יש משמעות משפטית, והטקסים יהיו מעמד סימבולי שבעיניי הוא כמובן לא פחות חשוב", כתב חביליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully