וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלמידות רקדו עם דגל ישראל - ההורים כעסו וטקס הסיום הופסק

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 18:25

לכבוד טקס סיום הלימודים שלהן, הכינו תלמידות כיתה ו' בבית הספר הנוצרי "אל וורדיה" במזרח ירושלים מופע שעוסק במדינות בהן יש קונפליקט. כחלק מהאירוע הניפו הילדות דגלים של מדינות שונות, אך כשרקדו עם דגל ישראל, חלק מההורים זעמו. "לא יניפו כאן דגל ישראל"

תלמידות בית ספר נוצרי במזרח ירושלים רקדו עם דגל ישראל בטקס סיום וההורים זעמו. 25 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תלמידות כיתה ו' בבית הספר הנוצרי "אל וורדיה" במזרח ירושלים הכינו לקראת טקס סיום השנה שלהן, ריקוד שעוסק במדינות בהן יש קונפליקט. אוקראינה ורוסיה, ארצות הברית וקוריאה הופיעו שם - אבל בחלק שבו הופיע דגל ישראל, קמו כמה מההורים והחלו למחות על הנפת הדגל. "לא יניפו כאן דגל ישראל", תקף אחד ההורים.

תוך רגעים התעוררה במקום מהומה ובית הספר החליט לעצור את מופע הסיום לאלתר ולבטל את הריקוד. כמו כן, מנהלת בית הספר הזמינה משטרה למקום, כדי למנוע מהאירוע להדרדר אף יותר. הסרטונים מהאירוע הוצפו ברשתות החברתיות במזרח ירושלים וכמה הורים הצהירו כי אם המנהלת לא תתנצל - לא ירשמו את הילדים שלהם לבית הספר בשנה הבאה.

ההורים זועמים על המנהלת

תלמידות בית ספר נוצרי במזרח ירושלים רקדו עם דגל ישראל בטקס סיום וההורים זעמו. 25 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאוחר יותר, פרסמה מנהלת בית הספר הבהרה לפיה, "ניסינו לבטא את הבעיות והקשיים של 136 מדינות בעולם - ניסיתי להסביר כבר במהלך הטקס את הרעיון שעומד מאחורי אבל זה הרגיש שאין קהל". בהמשך תקפה במכתבה את מפרסמי הסרטונים וכתבה: "אל תיקחו חצי אמת ותעוותו אותה. המרדה קשה יותר מרצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully