וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת דובאי: אלה החשודים שנעצרו בגין רצח הישראלי

עודכן לאחרונה: 26.5.2023 / 2:47

גסאן שמסיה, תושב עכו, נדקר למוות אתמול בנסיכות. המשטרה המקומית פרסמה את תמונתיהם ושמותיהם של שמונת החשודים שנעצרו בחשד לביצוע הרצח, שככל הנראה הוא על רקע סכסוך עבריינים שזלג לחו"ל

תיעוד מעצר הישראלים, החשודים ברצח גסאן שמסיה, בדובאי ששיחררו הרשויות במדינה. 25 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

משטרת דובאי פרסמה היום (חמישי) את תמונתיהם של שמונת החשודים שנעצרו בגין רצח הישראלי גסאן שמסיה אתמול. מדובר במחמוד רובאעי, סלים רובאעי, סאמח רובאעי, חסן יגורי, מחמוד אל שיח, עבדאללה ג'והר, ראני שאוויש וטל זיסלר.

עורך הדין ששון בר עוז, שמכיר את העצורים מהליכים קודמים, אמר בשיחה עם וואלה! כי "אנחנו סומכים על משטרת דובאי, בעלת המוניטין, שתעשה מלאכתה נאמנה. אני משוכנע כי בסופו של יום לאחר בדיקה יסודית ישוחררו כולם ויתברר כי אין להם יד ורגל באירוע".

שמונת החשודים ברצח הישראלי גסאן שמסייה בדובאי. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שמונת החשודים ברצח הישראלי גסאן שמסייה בדובאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

שמסיה, ישראלי בן 32, נדקר אתמול למוות. הנרצח, תושב עכו העתיקה שהתגורר גם בג'דידה מכר, מוכר למשטרה ועל פי החשד, הוא נדקר על רקע סכסוך ארוך ימים בין ארגונים עברייניים שפועלים מעכו וסביבתה.

האירוע התרחש ברובע "ביזנס ביי", אחד האזורים הפופולריים, המרכזיים והיקרים בדובאי, שמאופיין בבנייני משרדים ועסקים, בנייני דירות ומלונות יוקרה. משטרת דובאי אומרת כי בתוך 24 שעות הצליחה לעצור את כל הישראלים המעורבים בתקיפה של שמסיה והרקע לרצח הוא סכסוך בין משפחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זירת הרצח בדובאי שבה נדקר למוות ישראלי גסאן שמסיה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הרצח בדובאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד נמסר כי "משטרת דובאי זיהתה, איתרה ועצרה שניים מהחשודים המרכזיים בתוך זמן שיא של שלוש שעות ממועד האירוע - שמונת החשודים המעורבים בתקיפה הגיעו ממדינה אירופית, לטיול וקניות. הם הסתובבו באיזור 'ביזנס ביי' בדובאי כשנתקלו בקורבנם בבית קפה, מה שהוביל לעימות ותקיפה הדדית שתוצאתה הייתה מותו של הקורבן כתוצאה משימוש בחפץ חד".

הסכסוך המדובר הוא בין משפחת רובאעי למשפחת טבראני. בשנה האחרונה מפעילה היחידה המרכזית של מחוז חוף לחץ גובר על מעורבים בפשיעה מבין בני המשפחות. ביולי אשתקד פשטה על מתחם של טבראני ועצרה 12 איש. בחודש שעבר סיכלה ניסיון חיסול של איש עסקים המזוהה עם טבראני ועצרה שישה המזוהים עם משפחת רובאעי. כנגד שלושה מהם הוגש בשבוע שעבר כתב אישום.

שעות לאחר הרצח משטרת דובאי הודיעה כי עצרה כמה ישראלים - בחשד שתקפו וגרמו למותו של שמסיה וכי פרקליטות המדינה תפעל "לנקיטת האמצעים המשפטיים הנדרשים נגדם". ממשרד החוץ נמסר כי "הנושא מוכר לקונסול ישראל בדובאי והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ. נסיבות המקרה נחקרות על ידי הרשויות המקומיות".

גסאן שמסיה שנרצח בדובאי. 24 במאי 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גסאן שמסיה שנרצח בדובאי. 24 במאי 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנוסף, משטרת דובאי דיווחה כי אחרי הרצח התוקפים נמלטו מהמקום. "ברגע שהמחלקה הכללית לחקירות פליליות קיבלה את הדיווח ממרכז השליטה והבקרה, הם גייסו צוותי בילוש מיוחדים, שסייעו בטכנולוגיות חכמות מתקדמות במרכז לניתוח נתונים פליליים, איתרו ועצרו שניים מהחשודים המרכזיים בזמן שיא של 3 שעות מרגע האירוע", מסרה המשטרה. משטרת דובאי אישרה כי "עצרה את החשודים הנותרים וסגרה את התיק תוך 24 שעות והפנתה אותו לתביעה הציבורית לצורך נקיטת צעדים משפטיים נגד המעורבים".

משטרת דובאי הסבירה עוד כי לחשודים ולקורבן היה סכסוך משפחתי במולדתם, שהסתיים ברצח של צעיר בן 24 ב-6 במאי. (מתכוונים כנראה לרצח של חמאדה סאלם, מורה תושב עכו בן 30, שהיה מזוהה עם אנשים ממשפחת רובאעי) משטרת דובאי הוסיפה כי התקרית בדובאי היא השלכה של סכסוך משפחתי זה.
עבדאללה ח'ליפה אל מררי, המפקד העליון של משטרת דובאי, חזר על מחויבות הארגון "לשמור על מעמדה המוביל של דובאי במונחים של בטיחות וביטחון". הוא אמר, "התמיכה הבלתי מעורערת של ההנהגה החכמה שלנו אפשרה לסוכנויות הביטחון להתמודד עם כל מצב באופן מקצועי, לא משנה כמה מורכב", והוסיף כי "משטרת דובאי נותרה מסורה להבטחת הרמות הגבוהות ביותר של בטיחות וביטחון, סיכול מהיר של פעילויות פליליות והבאת עבריינים לדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully