וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתוך 3 ימים: חשד לניסיון חיסול באמצעות רחפן נפץ

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 0:09

עבריין מג'לג'וליה ניצל מחיסול בביתו, לא היו נפגעים אחרים באירוע. שוטרים שהגיעו למקום מצאו שרידים של המטען, והם בודקים את מקורו ואת אופן הפעלת הרחפן. ביום ראשון עבריינים ניסו לחסל גבר בנתניה עם רחפן נפץ

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
חבלנים הגיעו לזירה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עבריין מג'לג'וליה ניצל הערב (רביעי) מניסיון חיסול בביתו. איש לא נפגע באירוע. על פי החשד, ניסו לחסל אותו באמצעות רחפן נפץ. חבלנים של המשטרה הגיעו למקום ואיתרו את שרידי המטען. נסיבות אירוע נבדקות, וכן האופן שבו הופעל המטען.

ביום ראשון עבריינים ניסו לחסל גבר בבניין מגורים בנתניה, לפי החשד באמצעות מטען נפץ. לפי החשד, המטען כוון לעבר דירה בה שמתגורר אדם המוכר למשטרה, והוא ניצל מהחיסול לאחר שרץ לממ"ד.

חלון בית שהתנפץ כתוצאה מפיצוץ מטען החבלה/רחפן נפץ בנתניה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנזק לדירה בניסיון החיסול בנתניה, בתחילת השבוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אדם שהיה בקרבת מקום סיפר כי שמע רחפן באוויר. "הרחפן העיף טיל לתוך הבית - והכול עלה באש. הניצוצות עפו עד השמיים", תיאר. דיווחים על שמיעת פיצוצים נרשמו גם בקרב תושבים נוספים בעיר וביישובים הסמוכים.

בהגיעם לזירה בנתניה, כוחות משטרה וחבלנים איתרו שרידים של פריט אמל"ח, אותם העבירו לבדיקה במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. עוד נמסר כי החלה בחינת את נסיבות האירוע, לרבות אופן השינוע של הכלי. יצוין כי במקביל נבדקה האפשרות שמטען חבלה הושלך מגג הבניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully