וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס אוסרת שיתוף סיסמאות ופארק מים נפתח באופקים | וואלה! תיקתקנו

ירדן ויזל

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 16:58

וואלה! גאה להציג את וואלה! תיקתקנו, בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: וואלה תיקתקנו, 24 במאי 2023/מערכת וואלה!

הרבה ילדים וילדות חווים בריונות וחרם חברתי. גם בסביבה החברתית וגם ברשת. זאת תופעה לא נעימה ולפעמים גם מאד מסוכנת. אף אחד לא רוצה להרגיש שהוא לבד. תהיו טובים, תהיו אדיבים, תהיו רגישים. אל תתעלמו אם אתם נתקלים בבריונות מכל סוג. בבתי ספר, חוגים וקבוצות וואטסאפ. תשתפו, תציפו, תדברו על זה עם חברים, מורים, הורים. וואלה, אנחנו לא מחרימים.

קארין באומן הלכה לעולמה אתמול בבוקר בגיל 35 אחרי מאבק של עשר שנים במחלת האנורקסיה. קארין הייתה דוגמנית בתחילת דרכה בשנות ה-20 לחייה, אך חלתה באנורקסיה קשה ממנה לא החלימה. לאורך השנים בהן הייתה חולה, היא ואמה יהודית חלקו את רגעי הקושי והתקווה ברשתות החברתיות. לפני שנתיים אושפזה קארין בבית חולים משם כתבה לאמה מכתב קורע לב. "נמאס לי לעשות שיחות ולמצוא פתרונות, נמאס לי לקטר ולדבר כל יום על אותם דברים ושטויות. אימא אני אוהבת אותך מאוד ומכבדת אותך. אני רוצה בפעם האחרונה להגיד לך מכל הלב שלי באמת ובכנות אמיתית, שהחלטתי להפסיק סופית לנסות להילחם במחלה. אני לא מסוגלת להילחם יותר".

נטפליקס. GettyImages
נטפליקס אוסרת על שיתוף סיסמאות/GettyImages

אחרי חודשים ארוכים של שמועות, החל מאתמול בערב, נטפליקס אוסרת על שיתוף סיסמאות בפלטפורמה. זה אומר שאם תרצו להשתמש בשירות מחוץ לבית, תצטרכו לשלם עוד כסף בכל חודש. איך זה יעבוד? נטפליקס תשלח לנו הודעת עדכון במייל שחל איסור לשתף את פרטי החשבון עם אנשים אחרים, ובמקביל תעודד אותנו לשתף את פרטי המשתמש תמורת 16.9 שקלים נוספים בחודש. לפחות כרגע לא ציינו בחברה אם ינתקו מהשירות, משתמשים שאינם משלמים באופן מיידי. אני עוברת לוואלה פלוס

כמה יעלה לנו פארק מים חדש באופקים? הפארק החדש בעיר נפתח בהשקעה של מיליונים. בפארק יש 5 מגלשות, כולל אחת עם אבובים, בריכה קייצית גדולה, בריכת פעוטות, אזור מדשאה מרווח, מתחמי ישיבה ומתחם מיני גולף. שזה מגניב אבל חבל שמחיר הכניסה לאורחים - עולה יותר מפי 2 מאשר לתושבי העיר. מחיר כניסה לילד תושב העיר הוא: 40 שקלים כרטיס בודד ומבוגר 50 שקלים. לעומת זאת ילד אורח ישלם 100 שקלים ומבוגר 120 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully