וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארי הרו העיד בתיק 1000: אני קורבן בניסיון לתפוס את נתניהו

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 15:39

במהלך חקירתו הנגדית של עד המדינה, הוא אישר כי ארנון מילצ'ן - אחד מעדי המפתח בתיקי נתניהו - היה חבר קרוב של ראש הממשלה. סנגורו של רה"מ מנסה להראות כי המתנות שקיבל מאיש העסקים היו בשל חברותם ולא מתוך שיקולים אחרים, וכי נהג לעשות זאת גם עם פוליטיקאים אחרים

בוידאו: נמשכת עדות ארי הרו במשפט תיקי האלפים/רוני כנפו

חקירתו הנגדית של ארי הרו, אחד מעדי המדינה במשפט נתניהו, נמשכה היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. במהלך החקירה הנגדית, סנגורו של ראש הממשלה עו"ד עמית חדד ניסה להראות שהמיליארדר ארנון מילצ'ן הרעיף מתנות על ראש הממשלה בנימין נתניהו בשל קירבתם האחד לשני וכי מילצ'ן נהג לעשות כן גם כלפי פוליטיקאים אחרים.

הרו, שהיה ראש לשכתו של נתניהו, אישר כי בין השניים היה קשר חברי וקרוב אך הוא לא נכח ברוב המפגשים ביניהם ולכן לא ידע מה עלה בשיחות הפרטיות.

"ראש הממשלה הרגיש קרבה למילצ'ן, לא הייתי שותף לשיחות במידת כזאת, הוא בהחלט היה מהמעגל הכי קרוב", אמר הרו. הוא אישר כי מילצ'ן סייע לנתניהו גם בסוגיות פוליטיות, כולל בתיווך בינו לבין אהוד ברק בעת כניסתו של האחרון לממשלה ב-2009.

עדות ארי הרו, משפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 23 במאי 2023. רוני כנפו
עדות ארי הרו, משפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 23 במאי 2023/רוני כנפו

סנגורו של נתניהו הזכיר במהלך החקירה הנגדית אירוע שקיים מילצ'ן ב-2014 לכבוד מדינת ישראל, שבו היו אמורים להשתתף גם פוליטיקאים בכירים, בעלי הון ושחקני קולנוע. באירוע נכח גם המיליארדר ג'יימס פאקר, אחד המעורבים בתיק 1000.

הרו אישר כי נתניהו תכנן לנאום מול אותם אנשים כדי לפאר את שמה של ישראל, אך הוסיף כי הוא עזב את אותו האירוע בשלב מוקדם ולא יודע אם אכן הוא נשא את הדברים בפני אותם אישים וידוענים בולטים.

בהמשך, עו"ד חדד שאל את הרו על פגישות שנערכו בין מנכ"ל ערוץ 10 ונתניהו בשנת 2015. "אם היו שמים לנתניהו עסקה על השולחן (שערוץ 10 יתן סיקור חיובי לנתניהו, ב"א), הוא היה מעיף אותה מהשולחן נכון?". על השאלה הזו, הרו השיב: "כן".

"יש טענה שרה"מ עשה עסקה עם וואלה או עם נוני מוזס, יש טענה כזאת. אני מראה שהעד שלנו מספר על אירוע חמור בהרבה ולא חוקרים אותו. הדבר השני הוא שמציעים לו פה סיקור בערוץ 10 והוא זורק את זה מכל המדרגות", הוסיף חדד.

עוד בוואלה!

עדות מילצ'ן: שרה נתניהו תוכל להיות נוכחת בדיונים בלונדון

לכתבה המלאה
תיקי האלפים | חידוש חקירתה הנגדית של העדה הדס קליין בתיק 1000. עורך דין עמית חדד.
06 בספטמבר 2022.. יונתן זינגר, פלאש 90
עורך הדין עמית חדד/פלאש 90, יונתן זינגר

מאוחר יותר בדיון, עמית חדד שאל את הרו אם הוא חושב שהוא (הרו, ב"א) "קורבן בניסיון של הפרקליטות להרשיע את נתניהו", והרו טוען שכן. בנוסף, עו"ד חדד הוסיף לטעון שהסכם עד המדינה שנחתם עם הרו, לא מאפשר לו להגיד את האמת במלואה.

"אתה אדם שהוא קורבן בניסיון לתפוס את הלקוח שלי (נתניהו, ב"א), תאשר לי שככה אתה תופס את עצמך, כמו שקרה לך כל האירוע הזה כנזק משני בניסיון לתפוס את הלקוח שלי". הרו ענה: "אני בהחלט מרגיש ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully