וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מושל פלורידה דסנטיס יודיע על התמודדותו ב-2024 בטוויטר - עם אילון מאסק

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 7:17

ההכרזה תיערך בחללי טוויטר, היכן שמשתמשי הפלטפורמה יוכלו להשתתף בשיחות שמע. את האירוע ינחה יזם הטכנולוגיה דיוויד סאקס. הציפייה בשבועות האחרונים להודעה של דסנטיס הגיעה לשיאה לאחר שצוותו אמר כי המושל הרפובליקני יכריז עוד השבוע על כניסתו למרוץ לבית הלבן

מושל פלורידה הרפובליקני, רון דסנטיס, יכריז מחר בלילה (רביעי) על מועמדותו בבחירות לנשיאות 2024 בשיחה עם בעלי טוויטר, אילון מאסק, כך אמר הערב ודובר של צוותו הפוליטי לרשת CNN.

ההכרזה, שעליה דיווחה ראשונה רשת NBC ניוז, תיערך בחללי טוויטר, היכן שמשתמשי הפלטפורמה יוכלו להשתתף בשיחות אודיו, ואת האירוע ינחה יזם הטכנולוגיה דיוויד סאקס.

חבר בית הנבחרים האמריקני רון דסנטיס. רויטרס
רון דסנטיס/רויטרס

הציפייה בשבועות האחרונים להודעה של דסנטיס הגיעה לשיאה בשבוע האחרון, לאחר שצוותו אמר כי המושל הרפובליקני יכריז על כניסתו למרוץ לבית הלבן השבוע.

כמה מתומכיו דחקו בו להודיע על מועמדותו לראשות המפלגה הרפובליקנית ולבית הלבן כבר ב-11 במאי כדי לגבור על הנרטיב הלאומי המתחזק, שלפיו הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הוא המועמד המוביל בפער גדול של המפלגה הרפובליקנית. אחרים טענו טוענים כי מועד זה יהיה מוקדם מדי; כולם הסכימו, עם זאת, שאמצע מאי הוא המועד להשקת קמפיין.

דסנטיס מפגר באחרונה בסקרים אחרי טראמפ בפער של כ-20%. המומנטום של הנשיא לשעבר החל לצבור תאוצה דווקא עם הגשת כתב האישום הפלילי ההיסטורי נגדו בחודש שעבר, בגין הונאה עסקית וניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות ב-2020 על ידי תשלום דמי שתיקה לשחקנית פורנו, שעמה ניהל רומן קצרצר ב-2006. התמיכה הגדלה מוכיחה את נאמנות בסיס הבוחרים של טראמפ, אותם אנשים שעליהם נלחם קשה כעת דסנטיס לקראת הבחירות המקדימות במפלגה הרפובליקנית.

דונלד טראמפ בתמונה ראשונה מתוך אולם בית המשפט הפלילי במנהטן. טוויטר, צילום מסך
דונלד טראמפ בבית המשפט הפלילי בניו יורק בהקראת כתב האישום נגדו/צילום מסך, טוויטר

כדי לחזק את מעמדו בקרב בסיס הבוחרים הרפובליקני חסיד טראמפ, דסנטיס חוקק השנה כמה חוקים שבוודאי ריצו את הימין הקיצוני, כגון מגבלות על הפלה, על טיפולי התאמה מגדרית לקטינים ועל לימודי נטייה מינית בבתי הספר. בנוסף, הוא הרחיב את עונש המוות ואישר החזקת נשק מוסתר בפומבי - והשיא: דסנטיס מנהל מלחמה אישית נגד החברה האהובה בארצות הברית: דיסני.

שלל החקיקות שמנוגדות לזכויות הפרט הן חלק ממלחמת תרבות שדסנטיס מאמין תסייע לבסס אותו כמחליף לטראמפ, לשעבר בעל בריתו. הוא אינו מנסה לפנות לחלק המתון והרציונלי של המפלגה הרפובליקנית כי אם לאותו בסיס שהביא לנשיא לשעבר את ניצחונו ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully