וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר הדיח את אלמוג כהן מוועדת החוץ והביטחון

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 23:13

השר לביטחון לאומי הודיע כי הדיח את חבר מפלגתו אלמוג כהן, לאחר שזה התנהל בתקופה האחרונה באופן עצמאי ומתח ביקורת על התנהלותו של בן גביר. כהן בתגובה להדחה: "בזמן שהפשיעה בנגב חוגגת, כדאי להתעסק בלייצר פתרונות, ופחות בנקמות אישיות"

בווידאו: אוריאל בוסו לאלמוג כהן: "עזבת את שדרות, ראית מה קורה?/ערוץ כנסת

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר החליט היום (שלישי) להדיח את חבר מפלגתו ח"כ אלמוג כהן מחברותו בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. זאת, לאחר שכהן התנהל בחודשיים האחרונים באופן עצמאי ומתח ביקורת נגד ההתנהלות של בן גביר בקואליציה.

בתגובה להחלטתו של בן גביר, פרסם ח"כ כהן תגובה חריפה וכתב: "בזמן שהפשיעה בנגב ובגליל חוגגת ואזרחים נרצחים ברחובות, כדאי להתעסק בלייצר פתרונות, ופחות בנקמות אישיות. גאה על כך שעמדתי על דעתי בחדרים סגורים להצביע בעד התקציב כפי שנעשה הערב, בכדי לשמור על ממשלת הימין החשובה הזו שמביאה לנגב תקציבי עתק ופרוייקטים לאומיים".

אלמוג כהן בפתיחת כנס הקיץ של הכנסת וביקור יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י. ראובן קסטרו
"גאה על כך שעמדתי על דעתי", אלמוג כהן/ראובן קסטרו

"הצטערתי לשמוע על הדחתי מועדת חוץ וביטחון", הוסיף ומסר כהן, "אשרת את תושבי הנגב נאמנה בכל צעד ושעל. אני רק תוהה מי מחליף אותי, חנמאל?", אמר כשבכוונתו לראש המטה של בן גביר חנמאל דורפמן שהוביל קו מילטנטי נגדו בתוך המפלגה.

לפני כחודשיים, החרים ח"כ אלמוג כהן כנס של המפלגה בהשתתפות בן גביר שנערך בבאר שבע. באותו הערב השתתף כהן בהפגנה בעד הרפורמה המשפטית, ואף חסם את נתיבי איילון עם המפגינים - מהלך שבן גביר הודיע כי הוא מתנגד אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully