וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך איומים על חתיכת אצבעותיו: 3 תושבי בת ים הואשמו בסחיטת נער בן 15

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 16:15

מחקירת המקרה עלה כי השלושה, בהם שני צעירים ונער, חטפו את הקורבן תוך איומים בנשק, איימו לפגוע בבני משפחתו ובהמשך אף הופצו תמונותיו האינטימיות על ידי אחד מהם. זאת, במטרה שימסור להם פרטים על תושב הצפון שבינו לבין הנאשמים התקיים סכסוך. מעצרם מוארך מעת לעת

בוידאו: 3 גברים נעצרו בחשד שתקפו ואיימו על נער בן 15 בנתניה/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בלוד נגד שלושה תושבי בת ים, בהם ארסני בוגיוב בן ה-19, סרגיי קואש בן ה-20 ונער תושב העיר בגין סחיטה באיומים של תושב העיר בן 15. זאת, במטרה שימסור להם את פרטיו של תושב הצפון, אשר בינו לבין הנאשמים התקיים סכסוך.

חקירת המקרה החלה לפני שבועיים בתחנת יל"פ נתניה עם קבלת תלונה מהנער, שטען כי נחטף על ידי השלושה תוך איומים בנשק. במהלכה, עלה כי במהלך החטיפה איימו הנאשמים על הקטין כי במידה ולא ישתף איתם פעולה יפגעו בבני משפחתו, ובהמשך איימו גם על אימו בפגיעה בה ובמשפחתה, לרבות אזכור כוונה לחתיכת אצבעותיו של הבן. בנוסף, עלה כי אחד הנאשמים הפיץ תמונות אינטימיות של הקורבן במטרה להגביר את הלחץ עליו.

עם התקדמות החקירה, תיאמו השוטרים "מפגש" מחודש בין הקורבן לנאשמים בתחנת הרכבת בעיר, במהלכו נעצרו השלושה. בחיפוש שבוצע בתיקיהם אותרו בין היתר אקדח גז, אזיקונים ומסכת אב"כ. כמו כן, ברשות אחד הנאשמים אותרו פריטים אישים של הנסחט אשר נשדדו ממנו כמה ימים לפני כן.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
3 תושבי בת ים הואשמו בסחיטה באיומים של נער תושב העיר/שלומי גבאי

לנאשמים מיוחסות עבירות סחיטה באיומים, סחר והחזקת נשק, וכן הטרדה מינית שמיוחסת לאחד מהם בלבד. מעצרם מוארך מעת לעת ובהתאם לצרכי החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully