וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצרין מזועזעים מפרשת האונס והכליאה: "מקרה נוראי וחריג"

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 13:06

היישוב שבגולן סוער בעקבות מעצרם של שני נערים, החשודים באונס של אישה בשנות ה-40 לחייה ובכליאתה ובכליאת בנה במקלט. שכנים סיפרו כי נערים הפכו את המקלט למקום מפגש והשתמשו שם בסמים, עד שנעלו אותו. המשטרה, לטענתם, לא התייחסה לתלונות שלהם

בוידאו: מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

תושבים בקצרין הביעו היום (שלישי) זעזוע מפרשת האונס והסחיטה של תושבת היישוב על ידי שני נערים. דיירים בבניין שבמקלטו אירע לפי החשד האונס סיפרו כי נערים הפכו אותו למעין זולה והקימו רעש גדול לצד שימוש בסמים, עד שהשכנים נעלו אותו. לדבריהם, המשטרה לא התייחסה לתלונות.

"זה דבר נורא. יש בישוב בני נוער טובים והמקרה הזה ממש לא מאפיין את מה שקורה בישוב. זה מקרה נוראי וחריג מאד", אמר תושב שגר בסמוך למקום. אחד הנערים החשודים שמתגורר בבניין עבר להתגורר בו לפני כחצי שנה עם משפחתו.

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
המקלט שבו לפי החשד נאנסה האישה/אלי אשכנזי
מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

המשטרה אמרה הבוקר כי שני הנערים נעצרו בחשד לאונס, כליאת שווא, דקירות וסחיטה באיומים של אישה בשנות ה-40 לחייה. במשטרה אמרו כי החקירה נפתחה בעקבות תלונה של האישה, שאמרה כי מתקיימת נגדה מסכת של איומים וסחיטה על ידי שני נערים המוכרים לה.

מתלונתה עולה כי במהלך התקופה האחרונה הקטינים התעללו בה וסחטו ממנה כספים כשהם מאיימים עליה שאם תתלונן במשטרה - הם ידעו על כך ויפגעו בה.

לדבריה, במקרה אחד הם דקרו את בנה ובהמשך כלאו אותה ואת בנה בן ה-15 במקלט עד שהיא תשלם להם את הכספים שסחטו ממנה. לטענתה, במקרה אחר, היא קיימה יחסי מין עם אחד הנערים בשל האיומים שלו כלפיה. מעצרם של שני הנערים הוארך כבר שלוש פעמים על ידי בית משפט השלום בקריית שמונה, עד יום רביעי הבא.

מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023. אלי אשכנזי
מקלט בו לפי החשד אישה נאנסה ע"י שני נערים, קצרין, 23 במאי 2023/אלי אשכנזי

המועצה המקומית קצרין אמרה כי "מדובר במקרה שנמצא בחקירת משטרה ובו פרטים שגובלים בצנעת הפרט".

ראש המועצה דמיטרי אפרצב פרסם אתמול הודעה שבה כתב: "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב. האירוע נמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully