וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוחזקו בתת תנאים": צעיר ממבשרת ציון נעצר בחשד להחזקת בנחשי פיתון

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 20:11

שוטרי המדור להגנת הסביבה פשטו על ביתו של בן ה-23 יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים, ותפסו שם שני נחשים מסוג פיתון בורמזי ופיתיון מרושת, אמצעי לחימה וחומר החשוד כסם. בעלי החיים שנתפסו הוחזקו בניגוד לחוק, ללא היתר החזקה או סחר ובתנאים שפוגעים ברווחתם

צעיר נעצר בחשד להחזקה וסחר בנחשי פיתון/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 23 ממבשרת ציון נעצר הבוקר (ראשון) בחשד להחזקת וסחר בנחשים מסוג בורמזי ופיתון בניגוד לחוק. שוטרי המדור להגנת הסביבה פשטו על ביתו יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים, ותפסו שם שני נחשים מסוג פיתון בורמזי ופיתיון מרושת, אמצעי לחימה וחומר החשוד כסם.

בעלי החיים שנתפסו הוחזקו בניגוד לחוק, ללא היתר החזקה או סחר ובתנאים שפוגעים ברווחתם. כמו כן, מינים אלה אסורים בהחזקה לאור גודלם שעשוי להגיע עד שישה מטרים והעובדה כי הם עלולים להיות מסוכנים לאדם.

החשוד נעצר במסגרת מבצע נגד סחר והחזקת בעלי חיים, במטרה למנוע סחר בערכי טבע מוגנים וחיות בר המוחזקות ללא היתר ובתנאים מחפירים. הצעיר הועבר להמשך חקירה במשטרה בגין עבירות התעללות בבעלי חיים, אי נקיטת אמצעי זהירות בחיה והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. בנוסף, הוא יתוחקר גם ברשות הטבע והגנים בגין אחזקת ערכי טבע.

צעיר נעצר בחשד להחזקה וסחר בנחשי פיתון 21 במאי 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
הנחשים שאותרו, הבוקר/אתר רשמי, דוברות המשטרה

"הנחשים שנתפסו היום הוחזקו בתת תנאים והועברו למקלט מוגן", טען יניב שלום, חוקר תחום הסחר ברשות הטבע והגנים. "אבקש להדגיש שמגוון המינים המותר להחזקה פרטית ולסחר מפורסם באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים, תחת ההיתר הכללי להחזקה ויש להקפיד להחזיק בעלי חיים, רק בהתאם לחוק, לכללים ולרכוש רק מסוחרים בעלי היתר סחר תקף מאת רט"ג. כמובן שיש להחזיק את בעלי החיים בתנאי רווחה טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully