וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתה באמצעות ממתקים: תושב בית שמש חשוד בעבירות מין בילדים

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 12:42

החשוד נעצר בעקבות ערנות של שכנה בירושלים, שהבחינה בילדה המתלווה אליו באופן חשוד. הוא ניסה להימלט מהמקום, אך נעצר ובחקירתו נחשפו שורת מקרים נוספים שבהם השתמש בממתקים כדי לפתות ילדים לרכבו. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

חשוד שפיתה ילדים באמצעות ממתקים. דוברות משטרת ישראל
חלק מהקורבנות נמלטו מפניו בריצה. החשוד לאחר מעצרו/דוברות משטרת ישראל

תושב בית שמש נעצר בחשד שניסה לבצע מעשים מגונים בכמה ילדים בעירו, בירושלים ובמודיעין עילית. המשטרה אמרה היום (ראשון) כי בימים הקרובים היא צפויה להגיש נגדו כתב אישום.

החשוד נעצר ב-7 בחודש, בעקבות דיווח במשטרה על אדם חשוד שנצפה באחת משכונות צפון ירושלים יחד עם ילדה קטנה בנסיבות מחשידות. מהבירור עלה כי החשוד הגיע עם רכבו סמוך לילדה והציע לה ממתקים בתמורה לכך שתבוא עמו. אחרי שהסכימה, הבחינה שכנתה במתרחש, הזעיקה את המשטרה והחשוד החל להתרחק מהמקום עד שנעצר על ידי השוטרים.

במהלך החקירה, נחשפה מעורבותו של החשוד בארבעה מקרים נוספים. ימים ספורים טרם מעצרו, הגיע החשוד עם רכבו לבית שמש ועצר את נסיעתו בסמוך לילד בן שש. על פי עדותו של הילד, החשוד הציע לו לעלות לרכבו בתירוץ שבהמשך הדרך מחלקים ממתקים. לאחר שאותו הילד נזהר וסירב לבקשתו, ניסה החשוד בדרכים נוספות לפתות אותו.

במקרים אחרים, ניסה החשוד לפתות ילדים נוספים לבוא עמו או לעלות לרכבו, אולם הם סירבו בכל תוקף וחלקם נמלטו בריצה מפניו. עוד התברר במסגרת החקירה כי החשוד הגיע למקומות אלו עם רכבו, ובדיקה המשטרה העלתה כי כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

"נאספו עדויות רבות"

פקד יניב שמחיוף, קצין חקירות תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, שיבח את ערנותה של האזרחית שהבחינה בהתנהלות החשוד.

"מדובר במעשים חמורים המיוחסים לו וחקירה יסודית שלנו חשפה מקרים נוספים שבהם ניסה לפגוע בקטינים", אמר. "במהלך החקירה נאספו עדויות רבות, מקורבנות נוספים, וכך גובשה תשתית ראייתית שהובילה לחשיפת המקרים ופענוחם. מומלץ שהורים ישוחחו עם ילדיהם וידגישו בפניהם באופן ברור את הסכנות במרחב הציבורי, הימנעות משיח עם אדם זר ואיסור היענות להצעות שנועדו לפתות את הילדים".

לדבריו, "יש לדווח על מקרים מעין אלו למשטרה בהקדם על מנת שנוכל ללכוד את אותם עברייני מין בטרם יפגעו בקורבנות ובפרט בילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully