וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי שרון: נתניהו חותר תחת יו"ר הליכוד

2.1.2001 / 6:59

במהלך מסיבת עיתונאים אמש סירב נתניהו לומר כי שרון עשוי להיות ראש ממשלה טוב, או להביא שלום כפי שטוענת סיסמת הליכוד; מאותת לפעילים: תתמכו בשרון אבל אל תצאו מעורכם, אני כאן

מקורבים ליו"ר הליכוד, אריאל שרון, תוקפים הבוקר בחריפות את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, ומאשימים אותו בניסיון לחתור תחת שרון.

המתקפה באה מיד לאחר מסיבת העיתונאים המשותפת של השניים אמש בירושלים. במהלך האירוע סירב נתניהו לומר כי שרון עשוי להיות ראש ממשלה טוב, או להביא שלום כפי שטוענת סיסמת הליכוד. במקום לתמוך בשרון שב נתניהו והצהיר כי יש לפזר את הכנסת וללכת לבחירות כלליות. לדברי נתניהו, רק מהלך כזה יחזק את המחנה הלאומי. נתניהו, כך עולה מהדברים, מתכוון להתמודד על ראשות הממשלה בבחירות כלליות.

ראש הממשלה לשעבר קרא אמנם להצביע בעד שרון, אך נימק זאת בכך שמדיניות ברק מסכנת את ישראל ולא משום ששרון מועמד טוב בהכרח. בליכוד אומרים כי דבריו אלה של נתניהו משדרים מסר כפול לפעילים במפלגה: תתמכו בשרון אבל על תצאו מעורכם, אני (נתניהו) נמצא בסביבה ואזדקק לכם בעתיד. מקורבים לנתניהו יודעים לספר כי התנהגות זו באה עקב החשש כי אם ינצח שרון הוא ידע לסגור חשבון עם תומכיו של נתניהו ואף יקדם אחרים על פניהם.

שרון, לפי שעה, אינו מגיב לעקיצות מחנה נתניהו ומכריז: הממשלה שאקים תכהן עד למועד הבחירות בנובמבר 2003. שרון שב ואמר כי הוא מעוניין בהקמת ממשלת אחדות, אך יערך גם להקמת ממשלת ימין ללא מפלגת העבודה. אתמול נפגש שרון עם מרידור בלשכתו וניסה לשכנעו להצטרף לכנס פתיחת ממערכת הבחירות של הליכוד בשבוע הבא בירושלים. גם נתניהו יופיע בכנס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully