וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוק חוסם: קריאה להתאחד נגד ראש לשכת עורכי הדין הנוכחי

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 16:44

עו"ד אבי ללום, המתמודד לראשות הלשכה, קרא לשאר המועמדים, בהם ראש הלשכה לשעבר אפי נוה, לאחד כוחות מול עו"ד עמית בכר

עו"ד אבי ללום, המתמודד בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, פנה לשאר המועמדים בקריאה להתאחד מול ראש הלשכה הנוכחי, עו"ד עמית בכר. המטרה היא שיהיה מתמודד אחד נגד בכר כדי להגדיל את סיכויו להפסיד.

עמית בכר,יו"ר לשכת עורכי הדין, תל אביב, 29 באפריל 2023. ראובן קסטרו
עמית בכר,יו"ר לשכת עורכי הדין, תל אביב, 29 באפריל 2023/ראובן קסטרו

ללום פנה למועמדים דורון ברזילי, ארקדי אליגולאשוילי וגם לראש הלשכה לשעבר אפי נוה. "בחירה של נציג ארגוני המחאה הופכת לעובדה מוגמרת, אם לא יהיה איחוד של יתר המועמדים שמבקשים למנוע לשכה פוליטית יהיו שותפים לסגירת הלשכה", אמר ללום.

גזר דין | אפי נוה 
8 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
גזר דין | אפי נוה 8 בנובמבר 2022/פלאש 90, אבשלום ששוני

הוא הוסיף ואמר כי "על אף שקיימות מחלוקות קשות ביני לבין ברזילי, ארקדי, ונוה לגבי מי יכול וראוי להתמודד לראשות הלשכה. עם זאת, התמודדות של ארבעה מועמדים מול נציג המחאה עמית בכר מהווה לכאורה הכרזת ניצחון להון ושלטון ותביא לסגירת הלשכה דה-פקטו".

עו"ד אבי ללום. אבי ללום, מערכת וואלה!
עו"ד אבי ללום/מערכת וואלה!, אבי ללום

הקריאה אמורה לגרום לכך שמול עמית בכר, ראש הלשכה הזמני, יתמודד אך ורק מעומד אחד שיוכל לנצח ולהיבחר לראשות הלשכה. עו"ד ללום סיפר לוואלה! כי הוא פנה באופן אישי לכל ארבעת המועמדים. הפנייה מפתיעה משום שברזילי נחשב ליריב מר של אפי נוה בעקבות כך שבעת כהונתו של ברזילי בתפקיד ראש הלשכה בין השנים 2015-2011, נוה שכיהן אז כיו"ר מחוז ת"א בלשכה שיתק את הלשכה ולא איפשר לברזילי לקבל שום החלטה משמעותית. לבסוף, בבחירות שנערכו בשנת 2015 הביס נוה את ברזילי.

ממטה עמית בכר נמסר: "הבחירות הן מאבק של אור נגד חושך. בין הגנה על עצמאות מערכת המשפט והשבת כבוד המקצוע לבין מי שיתנו יד להשתלטות על הוועדה לבחירת שופטים ולפגיעה בדמוקרטיה הישראלית. "תקווה ללשכה" היא בית לכל השותפים לערכינו, מימין מרכז ושמאל. יחד נחזיר את התקווה ללשכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully