וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי החלב, תנובה שוב מעלה מחירים: מהם המוצרים שמתייקרים?

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 10:21

שבוע לאחר שהקפיצה את מחירי מוצרי החלב, ממשיכה תנובה את גל ההתייקרויות: מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה יתייקרו בשיעור ממוצע של כ-7.4% ומוצרי טירת צבי, יעלו בשיעור ממוצע של כ-5%

גל ההתייקרויות ששוטף את המשק, נראה כבר כמו צונאמי של עליית מחירים: ענקית המזון תנובה הודיעה היום ללקוחותיה על עדכון מחירוני מוצרי מעדנות, מאמא עוף, ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4%. בנוסף, יעודכן מחירון מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%. המחירונים המעודכנים ללקוחות יכנסו לתוקף ביום חמישי, 1.6.2023.

מתנובה נמסר, כי עדכון המחירים חל לאור העליה החדה במחירי הסחורות וחומרי הגלם בשנתיים האחרונות, בהם מחירי הקמח, חזה העוף, הבקר, השמן, והירקות, ותשומות נוספות כדוגמת חשמל, דלק, מים, שכר עבודה ועוד. כך למשל חומר הגלם חזה עוף המהווה כ-50% לפחות מהרכב מוצרי מאמא עוף, התייקר לחברה בתוך שנתיים בכ-25%, ומחיר הקמח התייקר למעדנות בכ-43%. כן ציינה תנובה כי מחיריהם של מוצרים אלה לא התייקרו במשך שנים ארוכות.

מיני בורקס משולשי גבינה של מעדנות. יח"צ,
תאכלו הרבה בורקס בשבועות, כי מיד לאחר החג יתייקרו בחדות מחירי כל מוצרי "מעדנות"/יח"צ

כזכור, רק פני שבוע הודיעה תנובה על התייקרויות נוספות. תחילה עודכנו (בהחלטת הגורמים הממונים, התייקרות שאינה בשליטת החברה) מחירי מוצרי החלב המפוקחים, לרבות חלב, חמאה וגבינות.

כדורוני שניצל של מאמא עוף. צילום :ארז בן שחר,
שניצלים של מאמא עוף, גם המחירים שלהם מתייקרים מאוד/צילום :ארז בן שחר

בהמשך אותו שבוע, העלתה החברה ביוזמתה את מחיריהם של חלק גדול ממוצרי החלב שאינם בפיקוח: מעדנים, גבינות רכות וקשות, משקאות חלב ועוד.

טירת צבי מרחיבה את סדרת דליקטיב עם נקניקי פרימיום: צלעות אסאדו צלויות, שווארמה קצבים ונקניקיות בטעם כמהין. יח"צ,
טירת צבי. הכי בשר שאפשר - ועכשיו גם הכי יקר כי אפשר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully