וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת מילואימניקים מחוץ לביתו של גולדקנופף: "גונב את האוכלוסייה המשרתת"

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 9:40

כמה עשרות מפגינים מתנועת "אחים לנשק" הקימו מיצג של תיקי "לואי ויטון" ליד ביתו של שר השיכון בירושלים, במחאה נגד חלוקת הכספים הקואליציוניים. "סיימנו להיות הפרה שממנה חולבים עוד ועוד, הדיקטטורה לא תעבור"

בווידאו: מחאת האחים לנשק/שלומי הלר

כמה עשרות אנשי מילואים מתנועת "אחים לנשק" הפגינו הבוקר (שלישי) מחוץ לביתו של שר הבינוי השיכון יצחק גולדקנופף בירושלים, במחאה נגד חלוקת הכספים הקואליציוניים וקרן הארנונה והמהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה.

המפגינים הציבו מיצג של תיקי "לואי ויטון" ושלטים שבהם נכתב 'גולדקנופף: "מתמטיקה אינה תורמת לכלכלה" - ממשיכים לממן את ההפיכה המשטרית". גולדנקנופף, יו"ר יהדות התורה, אמר בשנה שעברה כי "מתמטיקה ואנגלית לא קידמו עד כה את כלכלת ישראל".

"הממשלה הקיצונית שודדת את הקופה הציבורית, מפזרת כספים קואליציוניים כדי לרצות את שותפיה הסחטנים, ומנסה לשלוט במשאבי הארנונה", נמסר מתנועת אחים לנשק. "השר גולדקנופף הוא השר העשיר ביותר בישראל, מחרב את עתיד האוכלוסייה שלו, וגונב את האוכלוסייה המשרתת.

אבל אנחנו שסיימנו להיות הפרה שממנה חולבים עוד ועוד לא ניתן יד לשוד הקופה הציבורית. הקיצוניים שמנסים להפוך את ישראל לדיקטטורה לא יצליחו להשלים את המשימה בשיטת הסלאמי. הדיקטטורה לא תעבור".

מחאת המילואימניקים אחים לנשק, 16.5.2023. מחאת המילואימניקים אחים לנשק, באדיבות המצולמים
מחאת המילואימניקים אחים לנשק, 16.5.2023/באדיבות המצולמים, מחאת המילואימניקים אחים לנשק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully