וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזו לבחורה באינסטגרם, פיתו את הקורבן - ותקפו אותו באכזריות בחניון

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 12:50

החשודים, תושבי בני ברק, התחזו לאישה ברשת החברתית וגרמו לקורבן להגיע לחניון בעיר - שם הכו אותו ואיימו לרצוח אותו אם לא ייתן להם כסף. המשטרה עצרה את השלושה ולפני מספר ימים הוגש נגדם כתב אישום חמור

בווידאו: התחזו לבחורה באינסטגרם, פיתו את הקורבן - ותקפו אותו באכזריות בחניון/דוברות משטרת ישראל

צעיר בן 24 ושני נערים בני 17 ו-16, תושבי בני ברק, הואשמו בימים האחרונים בחטיפה ושוד אכזרי בסוף החודש שעבר. במסגרתו, השלושה התחזו לאישה באינסטגרם ופיתו גבר להגיע לחניון רכבים בעיר - שם תקפו אותו, איימו עליו ושדדו אותו. משטרת בני ברק במרחב דן עצרה את השלושה ולפני מספר ימים הוגש נגדם כתב אישום.

מכתב האישום החמור עולה כי השלושה תכננו את המעשה מבעוד מועד, ופיתו כאמור את הקורבן באמצעות חשבון אינסטגרם פיקטיבי. כשהגיע הקורבן למקום המפגש שקבעו איתו, בשעת ערב, השלושה נכנסו בו במכוון עם אופניים חשמליות וגרמו לו לצאת מרכבו. לאחר מכן, היכו אותו באמצעות ברזלים ומקלות, הכניסו אותו חזרה לרכבו תוך הצמדת סכין לצווארו והובילו אותו לחורשה סמוכה - שם תקפו אותו בשנית.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
הותירו אותו חבול ומוכה ונמלטו מהמקום, ארכיון/שלומי גבאי

עוד עולה מכתב האישום כי בהמשך, השלושה אף איימו על הקורבן שירצחו אותו אם לא יוציא להם 2,000 שקלים או יתן להם את מכשיר הפלאפון שלו. הקורבן נסע איתם לכספומט והעביר לשלושת הנאשמים 1,000 שקלים. לאחר מכן, הותירו אותו השלושה כשהוא חבול ומוכה בחניון בו נפגש עימם ונמלטו מהמקום.

משטרת בני ברק, שפתחה בחקירה עם קבלת הדיווח, עצרה את החשודים כשלושה ימים לאחר המקרה - בהם שני קטינים. ולפני מספר ימים, הוגש נגד השלושה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully