וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: סגן ראש העיר חיפה נכנס לחניה - והותקף במכת אגרוף

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 9:20

שמשון עידו נהג אתמול סמוך לחוף הים. כשנכנס לאזור החניה ליד מסעדת מקסים בעיר הוא הותקף על ידי תושב העיר, שרץ לעבר מכוניתו והיכה אותו. הסיבה: החשוד, בעל עבר פלילי עשיר, כעס שעידו האט לפני שביצע את הפנייה לחניה. "אירוע מטלטל", אמר סגן ראש העיר לוואלה!

בווידאו:נהג תקף תושב חיפה משום שהאט לפנות בכביש, חיפה, 13 במאי 2023/מצלמות אבטחה

האלימות בכבישים אינה פוסחת על נבחרי ציבור. סגן ראש העיר חיפה מטעם הליכוד, שמשון עידו בן ה-67, שנהג אתמול לפני הצהרים ברכבו סמוך לחוף הים, הותקף ליד מסעדת "מקסים" במכת אגרוף לפרצוף על ידי נהג אחר שכעס על כי האט לפני שביצע פניה לחניה.

נהג תקף תושב חיפה משום שהאט לפנות בכביש, חיפה, 13 במאי 2023. מצלמות אבטחה, אתר רשמי
רגע התקיפה כפי שתועדה במצלמת אבטחה/אתר רשמי, מצלמות אבטחה

הנהג החשוד יבגני חרלנוב, תושב העיר בן 31, עצר את רכבו באמצע הכביש, רץ לעבר מכוניתו של עידו, פתח את דלת הרכב, צעק עליו וכאמור היכה אותו עם אגרופו. עידו נפצע באורח קל בשפתו, אבל לא נזקק לפינוי. בינתיים התוקף הסתלק, אבל תוך זמן קצר שוטרים שהוזעקו הגיעו למקום ואיתרו אותו ליד החוף ועצרו אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סגן ראש העיר חיפה שמשון עידו. עמוד הפייסבוק של שמשון עידו, מערכת וואלה
סגן ראש העיר חיפה שמשון עידו/מערכת וואלה, עמוד הפייסבוק של שמשון עידו

במוצאי שבת, בבית משפט השלום בעיר, מסר נציג משטרת חיפה רנ"ג אשר מזרחי כי לחרלנוב עבר פלילי עשיר, שבמסגרתו ריצה בכלא שנים ארוכות בגין עבירות בנשק ועבירות אחרות. מנגד, עו"ד אולג פרגין המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי לא מדובר באלימות במדרג גבוה ועתר לשחרורו.

סגן הנשיאה השופט יוסי טורס האריך את המעצר בשלושה ימים והחקירה בעיצומה. "זה אירוע מטלטל ואני בהלם מהאלימות הזו שבאה משום מקום", אמר שמשון עידו לוואלה!. "אני סומך ידיי על המשטרה ובית המשפט שיעשו את עבודתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully