וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו חגג את פתיחת "קרפור", באופוזיציה תקפו: "אנחנו קידמנו את המהלך"

ראש הממשלה ושר הכלכלה חגגו את פתיחת "קרפור ישראל" וסיירו בסניף בבית שמש. "זהו הישג היסטורי וחשוב שיוזיל מחירים", אמר ברקת. מנגד, באופוזיציה תקפו וטענו כי המהלך בכלל קודם על ידי הממשלה הקודמת: "נתניהו כרגיל כאחרון השקרנים רץ להשקת הסניף - מאסנו בשקרים"

"מהלך שיוביל להוזלת מחירים": ראש הממשלה בהשקת רשת קרפור בישראל/דוברות הליכוד

"קרפור ישראל" מבית ענקית הקמעונאות Carrefour הצרפתית תשיק מחר (שלישי) 50 סניפים ברחבי הארץ - כשנה לאחר חתימת ההסכם עם "אלקטרה מוצרי צריכה". ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת חגגו את כניסתה הרשמית של הרשת לישראל וסיירו סיירו בסניף קרפור בבית שמש.

"זהו הישג היסטורי וחשוב שיוזיל מחירים ויפתח את השוק סופ סוף לתחרות", אמר ברקת. "שנים ניסו להביא רשתות זרות לארץ, ואחרי מהלכים רחבים שהובלנו, הצלחנו לפרק רגולציות וחסמים - וכעת המחירים ירדו. קרפור היא הסנונית הראשונה ואחריה יבואו עוד רשתות בינלאומיות שיוזילו את עגלת הסופר. מה שטוב לאירופה טוב לישראל, עכשיו אזרחי ישראל יוכלו להרגיש זאת בסופרים שלהם".

בנימין נתניהו בפתיחת כנס הקיץ של הכנסת וביקור יו"ר בית הנבחרים קווין מקארת'י. ראובן קסטרו
חגג בסניף בבית שמש. נתניהו/ראובן קסטרו

מנגד, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד תקף את נתניהו וטען כי המהלך הובל על ידי הממשלה הקודמת ובפרט שרת הכלכלה הקודמת אורנה ברביבאי. "אין לי ספק שנתניהו פשוט שכח להודות לממשלת השינוי ולשרת הכלכלה ברביבאי על כך שהבאנו לארץ את רשת קרפור בזמן שהוא היה בכלל באופוזיציה - קורה ששוכחים", אמר.

גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שהיה שר האוצר לשעבר בתקופת החתימה על ההסכם, הצטרף לדברים ואמר כי האופוזיציה היא זו שקידמה את המהלך. "נפגשתי עם הנהלת קרפור במשרד האוצר והבהרתי שנמשיך לפעול לצמצום הבירוקרטיה על מנת לקדם את כניסתם וכניסת רשתות נוספות לישראל", אמר. "נתניהו כרגיל כאחרון השקרנים רץ להשקת הסניף של קרפור וטוען שאלו הגיעו לישראל בעקבות המהלכים והרפורמות שעשה. ‏ביבי, במקום צילומים הגיע הזמן למעשים - מאסנו בשקרים".

עוד בוואלה!

בפריסה ארצית: 'קרפור' תפתח 50 סניפים חדשים בשבוע

לכתבה המלאה
יאיר לפיד,1 במאי 2023. ראובן קסטרו
נתניהו שכח מי הוביל את המהלך. לפיד/ראובן קסטרו

הסניפים יפתחו תחת הפורמטים Carrefour City (החנויות השכונתיות), Carrefour Market ו- Carrefour Hyper (חנויות הדיסקאונט).

הסניפים שיפתחו מצפון ועד דרום, תוכננו על ידי קרפור העולמית והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. עשרות בעלי מקצוע מקרפור העולמית נמצאים כעת בישראל על מנת להכשיר את הצוותים המקומיים בהתאם לסטנדרטים הבינ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully