וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטחים שהותקפו באלימות קשה בהר מירון: זה התחיל מזה שדיברנו שתי מילים בערבית

עודכן לאחרונה: 8.5.2023 / 18:39

בתיעוד המקרה נראים השניים, בן 17 ממודיעין עילית ובן 19 מבית שאן, מגיעים למקום ומשליכים חפצים על המאבטחים. בהמשך הם חבטו בקורבנות בחוזקה ורדפו אחריהם. המאבטח שאפי חמוד, בן 27, סיפר ב-103fm: "אמרתי להם שאני דרוזי והם המשיכו לתקוף אותי"

לפני ההילולה: צעירים תקפו את השומרים במתחם במירון/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני נערים נעצרו היום (שני) בחשד שתקפו מאבטחים בהר מירון ופצעו אותם באורח בינוני וקל. החשודים, בן 17 ממודיעין עילית ובן 19 מבית שאן, הגיעו ככל הנראה להר ביום שבת האחרון כשהם שיכורים, הלמו באגרופים בקורבנות והכו אותם עם מוט ברזל. הם הועברו לחקירה בתחנת משטרת צפת.

המאבטח שאפי חמוד, בן 27, סיפר היום בשיחה עם אריה אלדד ובן כספית ב-103fm: "זה התחיל מזה שאני והמאבטח השני דיברנו שתי מילים בערבית ובאו אלינו כולם, שבעה, התחילו לתקוף אותנו. אני ניסיתי להגן על עצמי, הבחור השני ברח. תקפו אותו, היה לו דימום בראש. לי יש שבר ביד. יצאתי משם בנס, כמעט הרגו אותי".

חמוד הוסיף: "אמרתי להם, אני דרוזי והם המשיכו לתקוף אותי, לתת מכות. אחד מהם גם היה עם ברזל. הצלחתי איכשהו להגן על עצמי והצלחתי בסוף לקום ולברוח", הוסיף.

הכנות להילולה, מירון, 8 במאי 2023. דוד כהן, אור הרשב"י, אתר רשמי
הכנות להילולה בהר מירון, 8 במאי 2023/אתר רשמי, דוד כהן, אור הרשב"י

לדבריו חמוד, הסיפור התחיל כשהיה בשמירה. "בא מאבטח לכיוון שלי, ואמר לי 'אנשים עושים בעיות'", אמר, והוסיף: "אין לנו כלום, אנחנו רק סדרנים שם. ניסינו להתחמק מהם. הם ניסו לשבור דברים ושערים. יש הרבה ציוד שם בגלל ל"ג בעומר".

בתיעוד המקרה נראים השניים מגיעים למקום ומשליכים חפצים על המאבטחים. עוד המשיכו לבעוט בקורבנות, להכות בחוזקה ולרדוף אחריהם. המאבטחים פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. מהמשטרה נמסר כי החקירה עדיין בתחילתה וצפויים מעצרים נוספים.

חקירת המשטרה נפתחה ביום שבת, עם קבלת הדיווח על המקרה. בד בבד, כוחות משטרה נפרסו היום בהר מירון בכדי למנוע הפרות סדר במהלך הילולת רבי שמעון בר יוחאי שתתקיים בשעות הערב. החשודים אותרו על ידי החוקרים, שאספו ראיות, ונעצרו בחורשה מעל לצומת מירון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully