וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל נתקעה בקור, היונייטד מתחילים להעלם

1.1.2001 / 19:41

0:1 קטן הספיק לצ'רלטון כדי לנצח את השניה בטבלה. היונייטד לא התחשבו בשום דבר ומעכו בקלות את ווסטהאם. עידן טל ואברטון שוב הפסידו ושקעו עוד יותר בבוץ

כל התוכניות המוקדמות של ארסנל לצמצם את הפער ממנצ'סטר יונייטד קרסו הערב. ארסנל נוצחה 1:0 בצ'רלטון משער של ג'ונתן יוהנסון בדקה ה-38. האורחים קיבלו הזדמנות מצויינת להשוות מבעיטת עונשין מ-11 מטר בדקה ה-76, אבל ויואס הארגנטיני החמיץ.

מנצ'סטר יונייטד עלתה למשחק הביתי מול ווסטהאם בידיעה שניצחון יגדיל את הפער מארסנל ל-11 נקודות ולא ישאיר הרבה טעם לליגה. היונייטד לא התחשבו בשום דבר וניצחו בקלות 1:3 והשאירו רק את שאלת הסגנות רלוונטית. 0:1 היתה התוצאה לזכות "השדים האדומים" כבר בדקה השלישית משער של סולשייאר. פיל נוויל העלה בדקה ה-30 בשער מוזר. דוויט יורק התכבד בשלישי (דקה 57). פרדריק קאנוט צימק לווסטהאם בדקה ה-72.

את הניצחון הגדול של הערב השיגה סנדרלנד שהביסה במגרשה את איפסוויץ' שבמקום השלישי, בתוצאה 1:4. איפסוויץ' הוליכה כבר בדקה הרביעית משער של מארקוס סטיואט, אבל שערים של ג'וליו ארקה (דקה 25), קווין פיליפס (57), דניאל דיצ'יו (63) וסטפן שוורץ (87) העניקו את הניצחון למקומיים, שטיפסו למקום השלישי בטבלה עם אותו מספר נקודות כמו לארסנל.

ליברפול נזקקה לשער של מארקוס באבל בדקה ה-86 כדי לגבור על סאותהמפטון 1:2. האדומים הוליכו משער של סטיב ג'רארד בדקה ה-12, אבל אגיל סולטבדט הישוה בדקה ה-20. ליברפול עלתה למקום החמישי ומרוחקת 11 נקודות מהיונייטד.

אברטון, קבוצתו של עידן טל, נוצחה במשחק תחתית חשוב בדרבי 1:0. את שער הניצחון למקומיים הבקיע דוון בורטון בדקה ה-20. אברטון השיגה נקודה בודדת בחמשת המשחקים האחרונים ומדורגת במקום ה-16. עידן טל נכנס למשחק רק בדקה ה-79.

צ'לסי גברה 0:1 בבית על אסטון וילה. את שער הניצחון כבש ג'ימי פלויד הסלבינק בדקה ה-45.

לידס נפרדה בתיקו 1:1 עם מידלסבורו. רובי קין, הרכש החדש מאינטר, התכבד בשער השיוויון בבעיטת עונשין מהנקודה הלבנה בדקה ה-54. מידלסבורו הוליכה במחצית הראשונה משער של אלן בוקסיץ' בדקה ה-25.

ברדפורד, האחרונה בטבלה, השיגה ניצחון מפתיע 1:2 על לסטר מהצמרת ושברה בצורת של ארבעה משחקים ללא ניצחון. איאון ג'ס (דקה 25) וג'קובס (30) כבשו למנצחים. מוזי איזט צימק בפנדל ללסטר בדקה ה-35.

קובנטרי ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1 בקרב התחתית בינהן. פאולו וונצ'או העלה את הסיטי ליתרון בדקה ה-54. מארק אדוורטי הישווה לקובנטרי בדקה ה-72.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully