וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח ירושלים נעצר לאחר שהצית קוראן ותקף אישה ב"טקס פולחני"

עודכן לאחרונה: 5.5.2023 / 19:12

צעיר בן 29 נעצר בחשד שהצית קוראן ותקף אישה. לפי החשד, הצעיר הוזמן לביתה על ידי בני משפחתה, כדי לבצע מעין טקס להסרת כישוף. במהלך הטקס, הצעירה ניסתה להימלט, אך החשוד תפס אותה תוך שהוא מטיח את ראשה ברכב. מעצרו הוארך בארבעה ימים. המשטרה: "רב הנסתר על הגלוי"

לוחמת מג"ב הורשעה בתקיפה תושבת מזרח ירושלים/רוני כנפו

צעיר בן 29, תושב מזרח ירושלים, נעצר אתמול (חמישי) בחשד שהצית קוראן ותקף אישה. לפי החשד, הצעיר הוזמן לביתה על ידי בני משפחתה, כדי לבצע מעין טקס להסרת כישוף. במהלך הטקס, הצעירה ניסתה להימלט מהם, אך החשוד תפס אותה תוך שהוא מטיח את ראשה ברכב. מעצרו הוארך בארבעה ימים.

בפתח דיון הארכת מעצרו שהתקיים הבוקר בבית משפט השלום ירושלים, נציג המשטרה אמר: "הלילה, החשוד הגיע ביחד עם אמה של בחורה צעירה ועוד מספר אנשים לבית, שבו הייתה אותה בחורה ביחד עם אחיה ואחותה. הם החלו לבצע טקס כלשהו במהלכו הם הציתו ושרפו דברים בבית, לרבות קוראן וצעצועים".

"הם ביקשו מהבחורה ומאחיה להתלוות אליהם. בשלב כלשהו בזמן שהיו ברכב, אותה נערה ראתה את המנהל שלה, ניסתה לצאת מהרכב להגיע אליו, החשוד יצא אחריה, תפס אותה ותקף אותה על ידי הטחת ראשה ברכב, והכניס אותה לרכב בעזרת אנשים אחרים, כאשר נסעו לבית של אמא שלה בעין נקובה (הרי ירושלים- ש.ה), והמשיכו בטקס הזה", הוסיף.

ספר קוראן. רויטרס
"רב הנסתר על הגלוי", "טקס פולחני כלשהו". ספר קוראן/רויטרס

"לאחר הטקס, היא יצרה קשר עם המשטרה והם הגיעו למקום. הם עצרו את החשוד, הוא נחקר, ובעיקרון הודה בכך שהוא הגיע לבית של אותה בחורה שמתגוררת עם אביה על מנת לשמור עליהם. כאשר הוא התבקש להסביר מדוע באמצע הלילה מגיע לבית לא שלו ונכנס אליו בלי אישור, כאשר מנסה לבצע טקס פולחני כלשהו, הוא לא ידע להסביר ושמר על זכות השתיקה", טען נציג המשטרה.

לדבריו, "ישנה עילת מעצר של מסוכנות אשר נובעת גם מאופי האירוע וגם מהעובדה שרב הנסתר על הגלוי בו. אנו מנסים לברר מה הייתה המטרה בטקס הזה ובהגעה למקום. אנו רואים כל הזמן פגיעה בנשים".

לטענת סנגורו, "זה מגיע רחוק מידי ולמחוזות רחוקים. המשיב טוען טענה מאוד פשוטה, הוא הוזמן על ידי אחיה של הבחורה, כי אותו אדם מסר לו שהבחורה רוצה לעזוב את הבית ולעבור לגור עם אמא שלה. הוא התבקש לבוא יחד עם האמא על מנת להעביר אותה למקום המגורים החדש של האמא. הוא מכחיש בתוקף שהוא תקף אותה. מעבר לכך, לגבי אותו טקס עליו מדובר, המשיב לא היה חלק מאותו עניין, ואין לו קשר. הוא הוזמן על ידי אחרים. מה שנשרף, אני גם לא יודע אם זה קוראן, זה לא מגיע לכדי עבירה של היזק בזדון. שזה אירוע ברף מאוד נמוך. יש פה אלמנטים מוזרים אבל מכאן ועד הארכת מעצר הדרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully