וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות נמשכת: גבר בשנות ה-30 לחייו נורה למוות ליד נצרת

עודכן לאחרונה: 5.5.2023 / 15:36

מדובר בנרצח התשיעי בחברה הערבית השבוע. הגבר, מוהנד שלבי, נורה למוות ביישוב עין מאהל. הוא פונה לבית החולים האיטלקי בנצרת כשמצבו אנוש - אך שם למרות מאמצי הרופאים לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה למקום והחלה בסריקות אחר חשודים בירי. חקירה נפתחה

גבר כבן 50 נדקר למוות בחולון, 02 במאי 2023/מד"א

גבר בשנות ה-30 לחייו נורה למוות היום (שישי) ביישוב עין מאהל הסמוך לנצרת. הגבר, מוהנד שלבי, פונה לבית החולים האיטלקי בנצרת כשמצבו אנוש - אך שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה למקום והחלה בסריקות אחר היורים. חקירה נפתחה. מסתמן כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים.

מדובר בנרצח התשיעי בחברה הערבית השבוע. אתמול רוכב אופנוע בן 31 נהרג לאחר שרכבו התפוצץ במהלך רכיבה בשדרות בן צבי בנתניה. זאת, ככל הנראה בשל מטען שהונח על האופנוע טרם נסיעתו, כחלק מפעולת חיסול.

צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בגבר בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מפורק, וליידו גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר חובש מד"א סאלח חטיב. "בתום בדיקות רפואיות, נאלצנו לקבוע את מותו".

מוהנד שלבי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מוהנד שלבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יום לפני כן, בן 23 נורה למוות בשפרעם. צוות מד"א שהגיע למקום ערך לו בדיקות רפואיות שבסופן נקבע מותו. חובש רפואת חירום במד"א עומר חוג'יראת שהוזעק לזירה סיפר כי הצעיר נמצא ללא דופק ונשימה. "הביאו לנו את הפצוע ברכב בכניסה לשפרעם", שחזר. "ביצענו בו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully