וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות חרדים קיצונים התפרעו במחאה על מעצר של נאשם בהצתת חנות סלולר

עודכן לאחרונה: 5.5.2023 / 12:40

המפגינים ניסו לפרוץ את שער מתחם נציבות בתי הסוהר ברמלה והשליכו אבנים וחפצים. ארבעה סוהרים נזקקו לטיפול רפואי. העצור, יהושע דדון, נאשם בין היתר כי איים על בעלי חנויות סלולר בחברה החרדית שסירבו לקחת "תעודת כשרות" על מכשירים

אזרחים מפגינים מול נציבות בתי הסוהר ברמלה לאות הזדהות עם עצור השוהה במתקן כליאה אחר. 5 במאי 2023/דוברות שב"ס

עשרות חרדים קיצונים הפגינו אתמול (חמישי) מול נציבות בתי הסוהר ברמלה וניסו לפרוץ את שער המתחם. זאת, כמחאה על מעצרו של יהושע דדון, הנאשם בהצתת חנות סלולר בירושלים ואיומים כלפי בעלי חנויות סלולר בחברה החרדית, שסירבו לקחת "תעודת כשרות" על מכשירים שמכרו.

הנוכחים במקום השליכו אבנים וחפצים, והסבו נזק רב לשער הכניסה הראשי ולציוד. ארבעה סוהרים נפגעו מזריקת האבנים ונזקקו לטיפול רפואי. בתיעוד האירוע נראים המפגינים מתקהלים מול השער, ובין היתר מנדנדים אותו בחוזקה בניסיון לפרוץ אותו.

אזרחים מפגינים מול נציבות בתי הסוהר ברמלה לאות הזדהות עם עצור השוהה במתקן כליאה אחר. 5 במאי 2023. דוברות שב"ס
מתפרעים בכניסה למתחם. תיעוד מההפגנה/דוברות שב"ס

מאז מעצרו של דדון לפני כחצי שנה, הפגינו תומכיו מול מתקני מעצר בהם נכלא. בשבועות האחרונים פרסמו תומכיו כרוזים שבהם נטען כי בשב"ס הכניסו את דדון לתא שיש בו טלוויזיה, וקראו למחות נגד "ההתעללות האכזרית בשליחנו אסיר ציון".

דדון, תושב בית שמש בן 34, נאשם בהצתת החנות ובגרימת נזק של מאות אלפי שקלים לבעלי המקום. מהחקירה עלה כי כמה בני אדם השתתפו בהצתה, וכי דדון עשה זאת כשהוא רעולפנים, לאחר שהגיע למקום לתפילת סליחות.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully