וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח רביעי בחברה הערבית תוך שעות: בן 23 נורה למוות בשפרעם

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 17:30

הצעיר נמצא ללא דופק ונשימה. צוות מד"א שהוזעק למקום ערך לא בדיקות רפואיות שבסיומן לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. "הביאו לנו את הפצוע ברכב בכניסה לשפרעם", שחזר חובש מגן דוד אדום עומר חוג'יראת. למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו"

אם ושני בניה נמצאו ללא רוח חיים ועם סימני אלימות בביתם בטייבה. 1 במאי 2023/מד"א

צעיר בן 23 נורה למוות היום (רביעי) בשפרעם. צוות מד"א שהגיע למקום ערך לו בדיקות רפואיות שבסופן לא נותר אלא לקבוע את מותו. חובש רפואת חירום במד"א עומר חוג'יראת שהוזעק לזירה סיפר כי הצעיר נמצא ללא דופק ונשימה. "הביאו לנו את הפצוע ברכב בכניסה לשפרעם", שחזר. "ביצענו בו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מעמותת "יוזמות אברהם" נמסר כי 69 בני אדם בחברה הערבית נהרגו מתחילת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה.

מוקדם יותר הבוקר גבר כבן 30 נורה למוות בעת שהיה ברכב סמוך לקלנסווה שבשרון. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של הפצוע. צעיר נוסף כבן 23 נפצע קשה ואדם נוסף נפצע קל. מאוחר יותר נורה למוות צעיר כבן 26 במהלך קטטה בתל שבע ואדם נוסף נפצע בינוני. המשטרה עצרה ארבעה צעירים בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות ברצח.

זירת התאונה במזכרת בתיה. 9 בדצמבר 2022. מד"א
אמבולנס מד"א, אילוסטרציה/מד"א

מחקירת המשטרה עולה כי השלושה נפגעו מירי בעת שנסעו ברכב והחלו סריקות אחר האחראים לירי. פראמדיקים במד"א אחמד אבו-שאח ויוניס חאג' יחיא סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את שלושת הפצועים. גבר כבן 30 ישוב ברכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעה חודרת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. שני פצועים נוספים שנפגעו באורח קשה וקל טופלו במקום ופונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully