וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: החתונה הסתיימה במות הכלה ופציעת החתן

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 16:41

ג'יימי לי קומורוסקי בת ה-25 נהגה תחת השפעת אלכוהול במהירות 105 קמ"ש, בעוד המהירות המותרת בכביש החוף שבו התקיימה החתונה היתה 40 קמ"ש. היא התנגשה בעגלת הגולף של הזוג הטרי, הרגה את הכלה ופצעה אנושות את הבעל, שמאושפז בבית החולים עם פגיעה בראש

כלה טרייה, שזה עתה עזבה את קבלת הפנים לאחר חתונתה, נהרגה לאחר שנהגת שיכורה התנגשה בעגלת הגולף של הזוג בחוף בקרוליינה הדרומית, כך על פי דיווח הרשויות המקומיות.

סמנתה מילר בת ה-34 משרלוט בקרוליינה הצפונית מתה בתאונה, על פי משרד חוקר מקרי המוות של מחוז צ'רלסטון. מילר נישאה כמה שעות קודם לכן, אמר מנהל חטיבת הבטיחות של חוף פולי, אנדרו גילרית. שלושה אנשים נוספים שהיו בעגלת הגולף גם כן נפצעו, כולל החתן, שמאושפז בבית החולים במצב אנוש.

אמו של החתן יצרה דף "גו פאנד מי" כדי לשלם בעבור הלוויה של כלתה והחשבונות הרפואיים של בנה. היא העלתה תמונה של הזוג רץ מתחת למטר נצנצים רגעים לפני התאונה, שהיתה כה קשה עד כי עגלת הגולף התהפכה כמה פעמים. היא העלתה גם תמונה של בנה, אריק האצ'ינסון, בבית החולים מחלים מפציעת ראש ושברים מרובים בגוף.

חתן שנפצע קשה בתאונה דקות ספורות לאחר החתונה שלו בקרוליינה הדרומית. gofundme, צילום מסך
אריק האצ'ינסון החתן מאושפז במצב אנוש/צילום מסך, gofundme
כלה נהרגה בתאונת דרכים רגעים ספורים אחרי החתונה, קרולינה הדרומית. GoFundMe, צילום מסך
הזוג המאושר שעות ספורות לפני התאונה/צילום מסך, GoFundMe

החשודה, ג'יימי לי קומורוסקי, נהגה ברכב שכור במהירות של 105 קמ"ש בעוד המהירות המותרת במקום היא 40 קמ"ש ולחצה על הבלמים שנייה לפני ההתנגשות הקטלנית ביום שישי בשעה 10 בלילה, אמרו החוקרים. על פי גילרית, לעגלת הגולף היו אורות ואישור לנסוע בלילה.

קומורוסקי בת ה-25 הואשמה בהריגה ובשלושה סעיפים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול, שהעונש על כל אחד מהם הוא מאסר של 25 שנה בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully