וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורח לא רצוי": מוחים דרוזים מנסים למנוע ביקור של מיקי זוהר בג'וליס

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 10:45

יהודים ודרוזים מהגליל שמתנגדים למהפכה המשפטית, לצד ראשי פורומים הפועלים לביטול חוק הלאום וחוק קמיניץ מחו נגד ביקורו של שר התרבות במועצה המקומית. זוהר מתח ביקורת על יוזם האירוע: "מפרגן לרצון שלך להיבחר בפריימריז של העבודה, אבל אתה פוגע בעדה הדרוזית"

מחאה בחברה הדרוזית בזמן ביקורו של השר מיקי זוהר במועצה המקומית ג׳וליס 2 במאי 2023/יואב איתיאל

מפגינים ובראשם כמה ממובילי המחאה בחברה הדרוזית מנסים לסכל הבוקר (שלישי) את ביקורו של שר התרבות מיקי זוהר במועצה המקומית ג'וליס, וקוראים במגפונים "אתה אורח לא רצוי". במחאה משתתפים יהודים ודרוזים מיישובי הגליל שמתנגדים למהפכה המשפטית, יחד עם ראשי פורומים דרוזיים הפועלים לביטול חוק הלאום וחוק קמיניץ.

קומץ מפגינים המתין לזוהר מחוץ לבניין המועצה. "לא ברורה לנו הסיבה שהוא מגיע לכאן ולא ברור לנו למה מקבלים אותו", הסביר אחד המפגינים. ד"ר אמיר ח'ניפס, יו"ר המרכז הישראלי-הדרוזי וממובילי המחאה הדרוזית שיזם את האירוע ונמצא במקום אמר: "נמשיך למחות נגד ביקורי נציגי ממשלה שהצביעו בעד חוק הלאום וחוק קמיניץ ושותפים למהפכה המשטרית ולהפיכתה של ישראל לדיקטטורה. מי שמנסה לנשל אותנו מזכויות בסיסיות של אזרחים אינו רצוי אצלנו".

זוהר מצידו ביטל את הטענות נגדו בציוץ בטוויטר. "מפרגן לרצון שלך להיבחר במקום מכובד בפריימריז של מפלגת העבודה אבל אני חושש שאתה בעיקר פוגע בעדה הדרוזית האהובה והחשובה כל כך", כתב. "כמובן שאגיע, בטח לאור העובדה שאני לא האורח שלך". השר הוא הציע לו לבדוק את כמות הדיונים שערך בכנסת למען העדה הדרוזית, וחתם ב"נתראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully