וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעל את עצמו בקופסת זכוכית וירוץ במשך 15 ימים - כדי לגייס תרומות

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 4:31

לפני יומיים נכנס רץ המרתון הבולגרי הקראסה גואורגייב אל קופסת זכוכית שהונחה באמצע הבירה סופיה. בתוך הקופסה, יוכל הספורטאי רק לרוץ, לישון, ולדבר עם הציבור למשך חצי שעה ביום בלבד. כל זה, כדי לגייס תרומות עבור צעירים הנלחמים בהתמכרויות. "רוצה לאתגר את עצמי"

ספורטאי בולגרי רץ במשך 15 ימים בשביל צדקה/רויטרס

רץ המרתון הבולגרי, הקראסה גואורגייב, הודיע שלשום (ראשון) כי יחיה וירוץ בקופסת זכוכית במשך 15 ימים בפארק סופיה, זאת כדי לגייס כסף כדי לעזור לצעירים להילחם בהתמכרויות.

גואורגייב, ספורטאי ושגריר צדקה, החל לפני יומיים את הניסוי, במהלכו יחיה במשך 15 ימים בקופסאת זכוכית שהונחה מול ארמון התרבות הלאומי בסופיה, בירת בולגריה. לרשותו של גואורגייב יהיו רק מיטה והליכון, ללא מחשב, טלפון, כל סוג של מסך או אפילו ספר. כל מה יוכל לעשות בתוך הקופסה יהיה לרוץ, ובמשך חצי שעה בכל יום לדבר עם הציבור.

ספורטי בולגרי רץ במשך 15 ימים בשביל צדקה. 2 במאי 2023. רויטרס
"זה לא ניסוי פיזי, זה ניסוי פסיכולוגי", גואורגייב/רויטרס

"אני רוצה לאתגר את עצמי", הסביר גואורגייב את המטרה מאחורי הניסוי, "אני רוצה להראות כשאתה מכניס מישהו לקופסה כמה פסיכולוגית הוא משתנה. זה לא ניסוי פיזי, זה ניסוי פסיכולוגי". התרומות שיאסוף במהלך הפרוייקט יועברו לפרויקטים שונים למניעת התמכרויות ילדים מתחת לגיל 18, לרבות סמים, אלכוהול, מדיה דיגיטלית ומשקאות אנרגיה.

גואורגייב, סופרטאי ושגריר צדקה, רץ בחיו 30 פעמים ריצות אולטרה מרתון, ריצות ארוכות יותר מ-42 קילומטרים. במהלך חייו רץ במגוון מקומות, מהקוטב הצפוני ועד קמבודיה. בעברו השתתף במירוץ בן 217 קילומטרים בעמק המוות של קליפורניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ספורטי בולגרי רץ במשך 15 ימים בשביל צדקה. 2 במאי 2023. רויטרס
קופסת הזכוכית בה רץ הספורטאי. סופיה, בולגריה/רויטרס

לא מדובר בפעם הראשונה שמשתמש גואורגייב ביכולות הריצה שלו עבור מטרה חברתית. בשנת 2019 רץ 1,200 קילומטרים דרך בולגריה, צפון מקדוניה ואלבניה כדי להאיץ בממשלות לבנות תשתית טובה יותר כדי לחבר בין אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully