וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן זדורוב השתתף יחד עם בנו ביום הכנה לצה"ל בטבריה

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 15:23

האירוע התרחש היום בטבריה, אליו הגיעו מועמדים לשירות בטחוני, במטרה להכיר יחידות שונות בצה"ל, יחד עם הוריהם. בין המשתתפים בנו של זדורוב יחד עם אביו, שזוכה לאחרונה מרצח תאיר ראדה. בין היחידות שהוצגו במקום יהל"ם, כיפת ברזל, משמר הגבול ויחידות מודיעין שונות

בווידאו: "ידעתי שהאמת תנצח": רומן זדורוב חזר לביתו לאחר שזוכה מרצח תאיר ראדה/ניב אהרונסון

מאות בני נוער הגיעו הבוקר (שני) לטבריה, שם נערך יום הכנה לצה"ל לבני נוער מרחבי הצפון. בין המבקרים, היו גם רומן זדורוב ובנו, המועמד לשירות ביטחוני, שהגיעו מקצרין. במקום, התנסה זדורוב בירי ברובה M-16 בסימולטור.

יום צה"ל האזורי נערך במתנ"ס פירסט שבשיכון "אגוז" בטבריה. במקום הוקמו עמדות של יחידות וחילות שונים, בהם עמדות של יחידות יהל"ם, כיפת ברזל, משמר הגבול, יחידות מודיעין שונות ועוד. הפעילות נמשכת לכל אורך היום ובטבריה מצפים לעוד בני נוער רבים שיגיעו בהמשך היום ואמרו שהם ממליצים גם להורים לבוא ולהתרשם מיחידות צה"ל השונות אליהן צפויים להתגייס הילדים שלהם.

רומן זדורוב ביום הכנה לצה"ל בטבריה יחד עם בנו, 01 במאי 2023. אלי סבתי, דוברות עיריית טבריה, אתר רשמי
רומן זדורוב בסימולטור ירי/אתר רשמי, אלי סבתי, דוברות עיריית טבריה

במרץ בית המשפט המחוזי בנצרת זיכה את זדורוב מחמת הספק מרצח הנערה תאיר ראדה לפני כ-17 שנה. השופטים קיבלו את ההחלטה, ברוב של שני שופטים מול אחת, כחלק ממשפטו החוזר של זדורוב. "הנאשם זכאי מכל האישומים", אמר ראש הרכב השופטים אשר קולה.

לאחר המשפט אמר זדורוב כי "האמת ניצחה, אני קודם כול רוצה לחזור הביתה לילדים". אשתו אולגה אמרה כי "ציפיתי שהרגע הזה יגיע והוא קרה, אין גבול לאושר שלי, תודה רבה לכל העזרה ולכל האנשים שהאמינו. אנחנו ממשיכים מפה לבית שלנו, חוזרים לדירה הפרטית ולפינה הפרטית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully