וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הכנסת מפתיע: אמיר אוחנה מבצע את "הוטל קליפורניה"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 7:16

בארוחת ערב בה התארח יו"ר בית הנבחרים האמריקני קווין מקארתי, עלה יו"ר הכנסת לבמה וביצע יחד עם הגיטריסט כפיר אוחיון את הקלאסיקה של להקת האיגלס. במסגרת ביקורו בישראל, ינאם מחר מקארתי במליאת הכנסת, הנאום הראשון של חבר קונגרס אמריקני מזה 25 שנים

אמיר אוחנה מנגן על גיטרה בארוחת ערב עם יו״ר בית הנבחרים האמריקני קווין מקארתי/דוברות הכנסת\ אבשלום סמואלס

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה אירח היום (ראשון) את יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית קווין מקארת'י. בסוף ארוחת הערב, אוחנה עלה לבמה וניגן בגיטרה חשמלית יחד עם הגיטריסט כפיר אוחיון את השיר האמריקני המפורסם "Hotel California" של להקת האיגלס.

מקארת'י הגיע לביקור מיוחד בישראל ובכנסת, במסגרתו ינאם חבר קונגרס אמריקני במליאת הכנסת בפעם הראשונה מזה 25 שנים. "אין קשר כמו זה של ישראל וארצות הברית", אמר מקארת'י. "השותפות בינינו הייתה לכוח משמעותי של טוב בעולם, ותמיכתו הבלתי מתפשרת של הקונגרס בישראל הייתה הבסיס לכך". אוחנה הוסיף: "העובדה שבחרת בכנסת כפרלמנט הראשון בעולם בו תבקר, מעידה כאלף מונים על חוזק הקשרים בינינו - כאלה המתעלים מעל ענייני הפוליטיקה היומיומית".

אמיר אוחנה מנגן על גיטרה בארוחת הערב עם יו״ר בית הנבחרים האמריקני קווין מקארתי. 30 באפריל 2023. אבשלום סמואלס, דוברות הכנסת
אמיר אוחנה, היום/דוברות הכנסת, אבשלום סמואלס

מקארת'י, נחת מוקדם יותר היום בנמל התעופה בן גוריון. הוא הגיע עם משלחת של 16 חברי קונגרס נוספים משתי המפלגות. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה קיבל את פניהם. "ב-75 השנים הבאות השותפות החשובה שלנו מבטיחה להיות חזקה אפילו יותר מ-75 השנים הראשונות", אמר מקארת'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully