וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור מאוניברסיטת ת"א הואשם בעבירות מין: "במחשבו נמצאו 68 תמונות עירום של קטינות"

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 18:05

הפרופסור שנמנה על הסגל האקדמי הבכיר הואשם בהחזקת תכני פדופיליה וכן עבירות מין. החקירה נפתחה לפני כשנה - כשהתקבלה תלונה לפיה הנאשם קיים שיחה עם קטינה מחו"ל וביקש שתשלח לו תמונה אינטימית שלה. הוא הכחיש את המיוחס לו

בווידאו: 7 שנות מאסר לגינקולוג שביצע עבירות מין במטופלות בקליניקה שלו/יואב איתיאל

פרופסור מאוניברסיטת תל אביב הנמנה על סגל האקדמי הבכיר הואשם בהחזקת תכני פדופיליה ועבירות מין. לפי האישום שהוגש בתחילת השבוע (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת, במחשב של הנאשם נמצאו ארבע תמונות עירום של קטינות. במחשב אחר שנמצא בחזקתו של הנאשם נמצאו עוד 68 תמונות בהן נראות קטינות בעירום חלקי או מלא וכן קטינות המקיימות יחסי מין עם בגירים. הפרופסור הכחיש את המיוחס לו.

החקירה נפתחה בחודש יוני בשנה שעברה לאחר שלמשטרת המחוז הצפוני הגיעה תלונה לפיה הנאשם קיים שיחה עם קטינה מחו"ל וביקש שתשלח לו תמונה אינטימית שלה. הפרופסור הואשם בהחזקת וצריכת חומר תועבה. מדובר בעבירת מין ועיקרה איסור להחזיק או לצרוך תמונות וסרטונים אינטימיים בהם מוצגים קטינים בעירום או בסיטואציה אינטימית.

אזיקים. ShutterStock
"במחשבו נמצאו 68 תמונות עירום של קטינות". אילוסטרציה/ShutterStock

לפני כשבועיים רופא בן 41 מנתניה נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בנערות באינסטגרם. מהחקירה עולה כי החשוד ניהל עם כמה קטינות שיחות בעלות אופי מיני בוטה, ואף חתר למפגש עמן. בהתאם לממצאי החקירה, הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. על פי החשד, הרופא השתמש בפרופילים פיקטייבים ברשת החברתית, כדי ליצור קשר עם הנערות, והשתמש בכינויים "daddy" או "sachrir100".

לפני כחודש נעצר תושב תל אביב בן 38 בשם יוסף הגואל בחשד שתקף מינית בת 14 שהכיר ברשת חברתית. מחקירת המקרה עלה כי כי החשוד ביצע את העבירות בעת שהנערה הייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול, אותם סיפק לה. עוד עולה כי הגואל, בנה של השחקנית אוולין הגואל שידוע ברשת החברתית טיקטוק, יצר קשר ראשוני עם הקטינה דרך חשבון האינסטגרם שלו. החקירה התחילה אחרי סדרת סרטוני טיקטוק שהזהירו מהחשוד, שכינה עצמו "דאדי טיקטוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully