וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיש עתיד צייץ ציוץ תמיכה בהפגנת הימין - וקיבל הוראה להסירו

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 16:38

"הפגנת המיליון היא דבר חשוב, בהצלחה חברים", כתב חבר הכנסת משה טור-פז בחשבון הטוויטר שלו, אך מחק את הפוסט כעבור זמן קצר. ממקורות ביש עתיד נמסר כי הח"כ קיבל מהמפלגה את ההוראה להסירו

חבר הכנסת מטעם יש עתיד משה טור־פז פרסם היום (חמישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הביע תמיכה בהפגנת הימין שתתקיים היום בירושלים. אולם, כעבור זמן קצר הסיר את הפוסט. זאת, לפי מקורות ביש עתיד, בהוראת המפלגה שדרשה בהסרתו.

"דעה לא פופולרית (לפחות בגוש השינוי): הפגנת המיליון היא דבר חשוב. גם אם יהיו 'רק' רבע מיליון", כתב טור-פז בפוסט שנמחק. "ציבור שיוצא להפגין על ערכיו קונה את הזכות לדרוש יותר מנבחריו. שיהיה לכם בהצלחה חברים. אנשים אחים אנחנו", הוסיף.

בהמשך, העלתה חברת הכנסת מטעם הליכוד קטי שטרית צילום מסך של הציוץ שהוסר בחשבון הטוויטר שלה. "אמירה חשובה. חבל שככל הנראה קיבלת הוראה למחוק", כתבה. גם השר עמיחי שיקלי מהליכוד הביע ביקורת על הסרת הפוסט. "לדאבוננו במשטרת המחשבות של 'יש לפיד' אסור להביע עמדה עצמאית, שלא לדבר על התמודדות מול המנהיג העליון ראו ערך מחיקת הציוץ של רם בן ברק או גורלו של הפודקאסטר עופר שלח", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

ציוץ של חה"כ משה (קינלי) טור- פז. מתוך הטוויטר של חה"כ משה (קינלי) טור- פז, צילום מסך
הביע תמיכה בהפגנת הימין - וקיבל הוראה למחוק/צילום מסך, מתוך הטוויטר של חה"כ משה (קינלי) טור- פז

הפגנת התמיכה במהפכה המשפטית תיערך הערב ב-19:00 מול בית המשפט העליון ברחוב קפלן בירושלים. מדובר בהפגנה ההמונית השנייה שמתקיימת בעד הרפורמה בעיר, לאחר זו שהתקיימה בערב השהיית הרפורמה ותחילת ההידברות בבית הנשיא, אליה הגיעו עשרות אלפים.

"אני צריך אתכם, אנחנו צריכים כולנו לעלות מחר לירושלים, בעוצמה גדולה כדי להשמיע קול ברור בעד הרפורמה המשפטית, בעד דמוקרטיה אמיתית, בעד הצדק", קרא שר המשפטים יריב לוין בסרטון שהעלה אתמול ברשתות החברתיות. בניסיון להביא גם את הציבור החרדי למחאה נתלו בשעות האחרונות פשקיווילים בבני ברק ובירושלים, אך טרם הגיעה הוראה מגדולי התורה ורבני הקהילות שתקרא להם מפורשות ללכת להפגין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully