וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתתרו יותר משנה: 3 בני משפחת דדון הורשעו ברצח אביעד בן סימון

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 18:38

השלושה הורשעו ברצח בנסיבות מחמירות, שביצעו בתגובה לעימות שפרץ בין אחד המורשעים לקורבן כיממה קודם לכן, שעה שבילו במועדון בחיפה. אז איתרו את הקורבן, דקרו וירו בו למוות - ונמלטו מהמקום. "הוציאו לפועל בקור רוח ואכזריות את תכניתם להמיתו"

ראובן דדון בן ה-61 ושני בניו, עוז דדון בן ה-30 ורועי דדון בן ה-38 הורשעו היום (שלישי) בידי בית המשפט המחוזי בחיפה ברצח אביעד בן סימון, שנדקר ונורה למוות באחד מימי חג הסוכות ב-2017 בקריית אתא. עוד הורשעו הנאשמים בעבירת ניסיון רצח אדם נוסף, וכן בעבירות נשק.

מתיאורי כתב האישום עלה כי הרצח התרחש כיממה לאחר שעימות אלים פרץ בין הנאשם עוז דדון לבין חברו של הקורבן, בשעה שבילו במועדון לילה בחיפה. בתגובה, ולאחר שהחליטו להמית את הקורבן ושני חבריו, הצטיידו בשני סכינים ובאקדח ויצאו לחפשם. משנמצאו - החלו השלושה במרדף אחריהם, עד שהצליחו להשיג את הקורבן, והוא נדקר בידי רועי ועוז, וכן נורה שלוש פעמים על ידי אביהם ראובן.

השלושה, תושבי קריית אתא, נמלטו מהמקום מיד לאחר הרצח ולקח זמן רב לאתרם. רועי דדון הסגיר את עצמו רק בחודש אוגוסט 2018, כשנה לאחר הרצח, ואביו ואחיו, ראובן ועוז, נתפסו בפעילות מבצעית רק כחמישה חודשים לאחר מכן - וכשנה וחצי לאחר שביצעו את הרצח. ההליך הפלילי המורכב כלל יותר מ-200 עדויות, שנכללו בכתב האישום.

מעצר חשודים המשוייכים לארגון פשיעה בעכו. 26 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
נתפסו יותר משנה לאחר ביצוע הרצח/דוברות משטרת ישראל

לאחר שקיבל את עמדת הפרקליטות, השלושה הורשעו בידי בית המשפט ברצח בכוונה תחילה ובנסיבות מחמירות, לאחר שנקבע כי מדובר היה בהתנקשות מתוכננת, במסגרתה הוציאו לפועל בקור רוח ואכזריות את תכניתם להמית את המנוח וחבריו, תוך שהם מסכנים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully