וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בירושלים: בן ה-80 עדיין במצב קשה ולא יציב

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 7:55

בבית החולים שערי צדק עדכנו על מצבו של הקשיש שנפצע בפיגוע הדריסה בכניסה לשוק מחנה יהודה בבירה, והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ. בבית החולים מאושפזת פצועה כבת 30 במצב בינוני. יתר הפצועים במצב קל

בוידאו: חשד לפיגוע דריסה בשוק מחנה יהודה, ירושלים/רוני כנפו

בבתי החולים ממשיכים גם הבוקר (שלישי) לטפל בפצועי פיגוע הדריסה שאירע בכניסה לשוק מחנה יהודה בירושלים אתמול. בבית החולים שערי צדק עדכנו הבוקר כי מצבו של בן ה-80 מוגדר קשה ולא יציב והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ. בבית החולים מטופלת גם אישה כבת 30 שמצבה מוגדר בינוני. בבתי החולים של הדסה מוגדר מצבם של הפצועים המאושפזים שם במצב קל.

בפיגוע נפצעו סך הכול חמישה בני אדם. המחבל, חאתם נגמה בן 39 משכונת בית צפאפא שבעיר, בעל תעודת זהות כחולה ואב לחמישה ילדים, נסע ברכב משפחתי מסוג שברולט ברחוב אגריפס. כשהגיע לצומת התחיל להאיץ לעבר הולכי הרגל שחצו את מעבר החציה במקום ופגע בהם. מיד לאחר מכן, הוא נורה למוות.

הרכב בו השתמש במחבל בפיגוע הדריסה בשוק מחנה יהודה, ירושלים. 24 באפריל 2023. רוני כנפו
הרכב בו השתמש במחבל בפיגוע הדריסה בשוק מחנה יהודה, ירושלים. 24 באפריל 2023/רוני כנפו

בעל חנות באזור, שהיה עד לאירוע, סיפר בשיחה עם וואלה: "שמעתי כמה מכוניות מתנגשות אחת בשנייה, יצאתי החוצה וראיתי אנשים שוכבים על הרצפה ואת המכוניות אחת בשנייה. שמעתי יריות וברחתי פנימה, צעקתי לתיירים להתחבא איתי בתוך החנות".

חובש מד"א אלי ריימונד סיפר כי היה על אופנוע כשהתקבל הדיווח. "תוך שניות הגעתי למקום, במקום הייתה המולה רבה", אמר. "ראיתי את חמשת הפצועים בסמוך לרכב כשאחד מהם מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית וארבעת הנפגעים הנוספים בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו בניידות טיפול נמרץ לבתי החולים בירושלים".

התקרית אירעה במרחק קצר מטקס יום הזיכרון בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הפיגוע הזה, במקום הזה, ברגע הזה, מזכיר לנו שארץ ישראל ומדינת ישראל נקנות בייסורים רבים", אמר נתניהו בנאומו בטקס. "הפיגועים האלה באים בציפייה שיוכלו לנו ויעקרו אותנו מכאן, ואם הם יכלו היו רוצחים את כולנו. אבל הם לא יכלו לנו ואנחנו יכולנו להם. הקמנו מדינה לתפארת עם צבא לתפארת ומשטרה לתפארת, במחיר קורע לבבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully