וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט שנה אחרי: בגן החיות מנסים לפענח את התמונה של היצור המבעית

30.4.2023 / 0:04

מצלמת אבטחה בגן חיות בטקסס תיעדה במאי הקודם יצור מבהיל שמסתובב בו בשעות הקטנות של הלילה. אלא שעד עכשיו לאף אחד אין מושג במה מדובר. צפו ונסו לגלות בעצמכם - האם זהו תיעוד בלעדי של הצ'ופקברה -"מוצץ העיזים" המיתולוגי?

יצור מסתורי תועד בגן החיות/@danceswithwerewolves

בגן החיות באמארילו, שבטקסס, עדיין מנסים לפענח תעלומה שהבעיתה את העיר בקיץ שעבר. מצלמות האבטחה של גן החיות תיעדו יצור מוזר מאוד שהסתובב בתוך הגדר ההיקפית בצורה מפחידה בשעות הקטנות של הלילה.

אנשי צוות גן החיות שעברו על התמונות האלו עדיין לא הצליחו עד היום להבין מה פשר היצור הזה, למרות שעברה כמעט שנה מאז התיעוד. גם הרשויות האחרות בעיר שחקרו את התמונות הללו לא מצאו קצה של חוט ושביב של תקווה לפענח במה מדובר. בעירייה עצמה אפילו תהוו אם זה בעצם צ'ופקברה - יצור מפלצתי אגדי מאמריקה הלטינית. המאמינים בקיומו טוענים כי הוא ניזון מטריפת חיות בית וצאן, בעיקר עזים ולכן זכה לשם "מוצץ העיזים". היצור מתואר באגדות ככבד, בגודל של דוב קטן עם שורת קוצים מהצוואר עד הזנב. הוא נע במהירות, ומוצץ בלשון דמוית צינור את דמן של חיות משק קטנות.

עד היום לא תועד שם בעל חיים העונה לתיאור הזה ולכן הצ'ופקברה זכתה למעמד זהה לזה של ביגפוט, יטי או המפלצת מלוך נס - רבים מאמינים בקיומן, אבל איש לא ראה אותן מעולם.

זו ההודעה של העירייה

בגן החיות העלו את התמונה הזו לטוויטר ביוני הקודם, חודש אחרי החשיפה של התמונות והגולשים היו המומים וניסו לנחש במה מדובר. כמובן שגם בקרב הגולשים היו רבים שמשוכנעים שמדובר בצ'ופקברה. אם זה אכן נכון, אז זה מסביר מה החיה הזו עשתה בגן החיות בשעות הלילה, אבל כמובן שזו רק הערכה פרועה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד

מיכאל קאשובה, מנהל הפארקים וגני השעשועים באמארילו, התייחס בריאיון ליצור הזה: "אנחנו אוהבים לקבל פידבקים מהקהילה שלנו לגבי מה הם חושבים שזה. זו תמונה מאוד ייחודית ולגמרי אמיתית". נכון לעכשיו התעלומה עדיין לא נפתרה וספק אם תיפתר. מה אתם חושבים שזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully