וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ: "כל פרסום על תיקי האלפים זכה לתשומת לב מירבית מנתניהו ומשפחתו"

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 14:06

לקראת עדותו במשפט הדיבה של נתניהו נגד כספית, סיפר עד המדינה כי רה"מ, רעייתו ובנו התעניינו במיוחד בכל פרסום על תיקי האלפים. זאת, בניגוד לטענת נתניהו. "נושאים אלה היו בלעי חשיבות עליונה והיה צריך לעדכן אותו בהם בהזדמנות הראשונה"

בווידאו: ניר חפץ ונוני מוזס בבית המשפט ביום ה-16 לעדות חפץ/צילום: רוני כנפו, עריכה: אביעד בללי

עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ הגיש אתמול (חמישי) תצהיר לבית המשפט לקראת עדותו במשפט הדיבה שהגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד העיתונאי בן כספית. מהתצהיר של מקורבו של נתניהו לשעבר עולה כי הנושא התקשורתי זכה "לתשומת לב מירבית מצד נתניהו, סנגוריו, ולעיתים מצד בנו יאיר ורעייתו שרה - נושאים אלה היו בעלי חשיבות עליונה והיה צריך לעדכן אותו בהם בהזדמנות הראשונה".

דיון תיקי האלפים 29 בדצמבר 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
ניר חפץ/פלאש 90, יונתן זינדל

דבריו של חפץ משמעותיים, משום שהם יכולים לסייע לכספית להדוף את תביעתו של נתניהו. רה"מ תבע את העיתונאי בעקבות פרסום ב"מעריב", ממנו משתמע שבתקופה לפני סבב הבחירות ב-2019, מקורב של נתניהו פעל לכאורה להעניק העלאה בשכר ליועץ המשפטי של הכנסת דאז, איל ינון - שנשוי לעמית מררי - שישבה בצוות שבחן את תיקי האלפים.

נתניהו מצידו טוען כי הוא לא ידע שמררי נמצאת בצוות בחינת התיק, ושהוא לא פעל להענקת טובות כספיות, עם זאת, כתבה בנושא התפרסמה בעבר ב"גלובס". לכן, דבריו של חפץ מסייעים להוכחה, לפיה נתניהו ידע על כך שמררי הייתה חברה בצוות בחינת התיק שלו, מפני, שלפי חפץ, נתניהו עבר על כל ידיעה שקשורה לתיקיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully